بازدید 9908
۲
واکنش

نامه جنجالی برانکو به کی‌روش؛آماده انتشار

نقطه مقابل هواداران پرسپولیس که کی‌روش را مقصر و مخالف سرمربی تیم خود می‌دانند، برخی ملی‌پوشان پرسپولیس اعتقاد دارند کی‌روش مقصر نیست و برانکو باید کوتاه بیاید. آنها البته روبه‌روی برانکو حرفی نمی‌زنند اما پشت سرش می‌گویند...
کد خبر: ۶۷۱۶۳۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱ 26 February 2017
چرا هر وقت پرسپولیس یک بازی حساس دارد، برخی نزدیکان کارلوس کی‌روش بحث خط خوردن ملی‌پوشان این تیم و دعوت نشدن پرسپولیسی‌ها به تیم ملی را مطرح می‌کنند؟ 

به گزارش تابناک ورزشی، این پرسشی است که هواداران پرسپولیس در فضای مجازی می‌پرسند.  پرسپولیسی‌ها می‌گویند این ماجرا مشکوک است. آنها معتقدند بعضی‌ها می‌خواهند تمرکز ملی‌پوشان پرسپولیس را در آستانه بازی‌های مهم و حساس به هم بزنند و کار برانکو را سخت کنند.

درست نقطه مقابل هواداران پرسپولیس که کی‌روش را مقصر و مخالف سرمربی تیم خود می‌دانند، برخی ملی‌پوشان پرسپولیس اعتقاد دارند کی‌روش مقصر نیست و برانکو باید کوتاه بیاید. آنها البته روبه‌روی برانکو حرفی نمی‌زنند اما پشت سرش می‌گویند برانکو که خودش سرمربی تیم ملی بوده، باید کی‌روش را درک کند.آنها توقع دارند برانکو به خاطرشان کوتاه بیاید و با کی‌روش مدارا کند.
 
در این میان از اردوی پرسپولیس خبر می‌رسد برانکو یک نامه رسمی آماده کرده تا از طریق باشگاه پرسپولیس منتشر شود. البته زمان انتشار این نامه بعد از بازگشت سرخپوشان به تهران خواهد بود. گفته می‌شود این نامه طعنه‌هایی هم در دل خود دارد و در واقع عذرخواهی مستقیم نیست و اعلام حمایت قاطعی است از ملی‌پوشان پرسپولیس. اگر چه نزدیکان پرسپولیس مدعی هستند از نامه عذرخواهی اطلاعی ندارند اما انگار برانکو در قبال کی‌روش به یک جمع‌بندی کامل رسیده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بر خلاف کیروش که یک لومپن واقعیه ، برانکو یه جنتلمن هست.پرسپولیسیهای واقعی همیشه پیشیبان مربی خوب و دوست داشتنی و باکلاس خودشون هستن.

تابناک جان لطفا این نظر رو تاید کن
درسته آقای کی روش مربی خوبیه ولی کارهاش به همه لطمه می زنه.
لج بازی هاش در همه مسائل دیده می شه.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر