بازدید 2216

روند کند نوسازی خودروهای فرسوده

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس از روند کند نوسازی خودروهای فرسوده انتقاد کرد وگفت: بانک های عامل در این رابطه همکاری مناسبی ندارند.
کد خبر: ۶۷۱۵۹۰
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۳ 26 February 2017
صدیف بدری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با انتقاد از روند کند نوسازی خودروهای فرسوده با بیان اینکه عملکرد سازمان تاکسیرانی در نوسازی و از رده خارج کردن خودروهای فرسوده تا حدودی مناسب بوده است،گفت: متاسفانه عملکرد دیگر دستگاه در این رابطه ضعیف بوده و شاهد اقدامی مناسبی از سوی آنها نبوده‌ایم.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت باید با برنامه‌ریزی مناسب و منسجم سالانه در جهت نوسازی خودروهای فرسوده اقدام کند، افزود: این دستگاه موظف است تسهیلات مناسبی به صاحبان خودروهای فرسوده برای نوسازی ارائه کند.

بدری با بیان اینکه خودروهای فرسوده سهم قابل توجهی در آلودگی کلانشهرها دارند، ادامه داد: متاسفانه با وجودی که عمر مفید این خودروها سپری شده اما زیرسایه بی توجهی متولیان امر همچنان شاهد تردد آنها در کلانشهرهای کشور هستیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم، از عدم همکاری بانک های عامل در نوسازی و از رده خارج کردن خودروهای فرسوده انتقاد کرد و گفت: عملکرد بانک ها در این رابطه ضعیف است؛ متاسفانه بانک ها وام های کلان قرض الحسنه ای را به مدیران و پرسنل خود پرداخت می کنند اما نسبت به ارائه وام های خرد به صاحبان خودروهای فرسوده تعلل می کنند.

سخنگوی کمیسیون عمران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه عملکرد بانک های عامل و همچنین متولیان امر نوسازی خودروهای فرسوده در سال جاری قابل قبول نبوده است، تصریح کرد: لازم است بانک‌ها، شهرداری و وزارت صنعت، معدن و تجارت در جهت خروج هر چه سریع تر خودروهای فرسوده گام های جدی بردارند زیرا تردد این خودروها سلامت شهروندان را با خطر مواجه می کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار