بازدید 5228

باد و باران در جنوب و شرق/ افزایش دما در شمال

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ناپایداریهای جوی در برخی مناطق استانهای جنوبی کشور گفت: طی دو روز آینده بارشهای پراکنده باران در استانهای هرمزگان، فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان پدید می‌آید.
کد خبر: ۶۷۱۴۴۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵ 25 February 2017
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به ناپایداریهای جوی در برخی مناطق استانهای جنوبی کشور گفت: طی دو روز آینده بارشهای پراکنده باران در استانهای هرمزگان، فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان پدید می‌آید.

به گزارش تسنیم؛ احد وظیفه درباره وضعیت جوی سه روز آینده کشور اظهار کرد: ادامه برخی ناپایداریهای جوی طی ۴۸ ساعت آینده در برخی مناطق جنوبی کشور ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود که این ناپایداریها در جنوب و جنوب شرق کشور ایجاد شود و امروز بارشهای پراکنده باران و وزش باد در بخشهایی از استانهای هرمزگان، فارس، کرمان و سیستان و بلوچستان ایجاد خواهد شد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور تصریح کرد: وزش باد، رعد و برق و باران پراکنده فردا یک‌شنبه نیز در استانهای ذکر شده ادامه می‌یابد اما شدت بارشها در بخشهایی از استانهای فارس، هرمزگان و کرمان تقویت می‌شود.

به گفته وظیفه روز دوشنبه این بارشهای پراکنده باران و وزش باد در هرمزگان، کرمان و برخی مناطق سیستان و بلوچستان رخ‌ می‌دهد.

وی با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت آینده به غیر از وجود برخی ناپایداریهای جوی در استانهای جنوبی و جنوب شرقی سایر نقاط کشور جو نسبتاً  آرامی دارند، گفت: استانهای شمالی کشور طی دو روز آینده با افزایش دما مواجه می‌شوند.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با بیان اینکه از اواخر وقت‌ یک‌شنبه جریانات شمالی در سواحل دریای خزر پدید می‌آید، اظهار کرد: این جریانات شمالی موجب وزش باد و بارشهای پراکنده باران در برخی استانهای ساحلی خواهد شد.

وظیفه تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت آینده کلانشهرهای صنعتی به سبب جوی نسبتاً پایدار دچار غبار‌ آلودگی خواهند شد.

وی سقز در استان کردستان را با ۱۷ درجه زیر صفر سردترین و راسک در سیستان و بلوچستان را با ۳۲ درجه بالای صفر گرم‌ترین نقطه کشور دانست.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی کشور با اشاره به وضعیت دمای شهر تهران گفت: تهران امروز در گرم‌ترین لحظات به ۱۶ درجه بالای صفر رسید که فردا دمای آن یک درجه افزایش می‌یابد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان