بازدید 16426

زیر سیستم اختصاصی خود را بسازید!

کد خبر: ۶۷۱۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷ 25 February 2017
از نسل جدید نرم افزار جامع مالی و اداری «تحت وب» ایران مجهز به سامانه قدرتمند سیستم ساز و ماژول BPMS کاملا ایرانی این سامانه رونمایی شد.

به گزارش تابناک، نرم افزارجامع مالی و اداری روزنه که نخستین و کامل‌ترین نرم افزارمالی و اداری تحت وب ایران تولید شده از سوی شرکت دانش بنیان روزنه است، از قابلیت‌های منحصر به فردی همچون «محیط کاملا تحت وب، ساختار منعطف، BPMS و سیستم ساز» برخوردار است که شرکت‌ها، کاربران و مشتریان می‌توانند علاوه بر استفاده از کلیه امکانات سیستم جامع مالی و اداری ، تمامی نیازهای اختصاصی خود را در نرم افزار طراحی و ایجاد نمایند.

جالب است بدانید با استفاده از زیرسیستم‌های گسترده مالی و اداری از قبیل حسابداری، خزانه‌داری و امورچک‌ها،مدیریت کالاها و انبارداری پیشرفته ، بازرگانی، تولید و بهای تمام شده، اتوماسیون اداری ، خدمات پس از فروش، CRM و ... در این سامانه تحت وب به همراه ماژول BPMS روزنه به صورت یکپارچه ، امکان سفارشی سازی زیر سیستم های موجود و پیاده سازی فرآیندهای سازمانی را به راحتی برای سازمان و شرکت طرف همکاری، مقدور می‌سازد.

این نرم افزار جامع مالی و اداری که به خاطر مزیت‌های ویژه، قابلیت رقابت و پیشی گرفتن از برندهای مطرح نرم افزاری ایرانی و خارجی را دارد،

ازجدیدترین تکنولوژی‌ها مانند سامانه پورتال آنلاین مشتریان،امکان سفارش آنلاین ،مدیریت گردش کار ، فرم ساز و گزارش ساز پیشرفته ، اتصال به سامانه های فروشگاه انیترنتی و ... بهره می برد.


این مزیت‌ها، در کنار انعطاف‌پذیر بودن و ایجاد تغییرات فرم‌های اطلاعاتی اختصاصی، سفارش سازی و ایجاد ماژول از سوی شرکت‌ها، می‌تواند به بهترین شکل جوابگوی نیازهای ارتباطی برای کسب و کارهای رو به رشد و نوظهور همچون فروشگاه‌های آنلاین و زنجیره‌ای و یا شرکتهای هولدینگی، صنایع تولیدی و مهندسی، خدماتی و بازرگانی باشد و بسیاری از پروسه‌ها و مشکلات موجود در این بین را به راحتی برطرف کند.

شرکت روزنه در سال‌های اخیر همکاری ویژه‌ای با شرکت‌های مطرح داخلی داشته که برای نمونه‌ می‌توان به پیاده‌سازی فرآیند های سازمانی پیچیده از قبیل تایم شیت، کنترل پروژه و تیکتینگ ، پردازش سفارش آنلاین تا تحویل محصول ، فرآیند حمل و نقل بین المللی ، سفارشات و خرید خارجی ، سیستم های تولید و بهای تمام شده برای شرکتهای پرداخت الکترونیک ، فورشگاه های اینترنتی ، صنایع تولید لوازم خانگی ، شرکتهای مواد غذایی و دارویی ، وارد کنندگان و تولید کنندگان تجهیزات پزشکی ، تولید و عرضه پوشاک اشاره کرد.

شرکت‌ها خصوصا شرکت‌های هلدینگ، تنها با تهیه یک نسخه از نرم افزار جامع مالی واداری روزنه، می‌توانند از این نرم افزار جامع مالی واداری در تمامی شعبات خود استفاده کنند زیرا محدودیت کاربر و شرکت ، زمان و مکان استفاده را ندارد و همچنین می تواند با بکار گیری تکنولوژی ابری و بستر وب امکان استفاده از آن را برای اصناف مختلف بدون بکارگیری سرور شخصی مهیا ساز که می تواند در صورت بروز سوانحی از قبیل سانحه ساختمان پلاسکو دیگر نگران از بین رفتن اطلاعات مالی خود نباشند.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار