بازدید 3201

3گزینه احتمالی جانشینی رانیری در لستر

گاس هدینیک که در دو دوره بحرانی در سال 2009 و 2015 هدایت چلسی را به عهده گرفت می تواند یکی دیگر از گزینه های جذاب روباه ها باشد. سرمربی 70 ساله هلندی که مانچینی سرمربی تیم های بسیار زیادی را عهده دار بوده
کد خبر: ۶۷۰۷۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۹ 24 February 2017
در شرایطی که هنوز هیچ اسمی به عنوان گزینه جدی جانشینی رانیر ی مطرح نشده است برخی رسانه ها دست به تهیه فهرست گزینه های احتمالی زده اند.

به گزارش تابناک ورزشی، در پی اخراج غیرمنتظره کلودیو رانیری از لسترسیتی هموطن وی روبرتو مانچینی به عنوان یکی از گزینه های جانشینی او مطرح شده است.

به گزارش دیلی میل، در شرایطی که بسیاری در شوک اخراج رانیری از لسترسیتی هستند برخی رسانه ها فهرستی از گزینه های احتمالی برای جانشینی سرمربی قهرمان لیگ برتر ارائه کرده اند. اسپورتس میل روبرتو مانچینی، گاس هیدینک و مارتین اونیل را در فهرست خود آورده است.

در این میان روبرتو مانچینی گزینه جدی تری به نظر می رسد. سرمربی ایتالیایی که از ابتدای فصل جاری بیکار بوده است در اواخر دوران بازیگری خود مدتی را در جمع آبی پوشان لستر توپ زد. او سابقه کار در لیگ برتر را نیز دارد و در سال 2012 به همراه منچسترسیتی فاتح لیگ برتر شد. تنها امتیاز منفی در کارنامه سرمربی 52 ساله شاید این باشد که هیچوقت سرمربی تیمی که در تلاش برای فرار از سقوط باشد نبوده است.

3گزینه احتمالی جانشینی رانیری در لستر

گاس هدینیک که در دو دوره بحرانی در سال 2009 و 2015 هدایت چلسی را به عهده گرفت می تواند یکی دیگر از گزینه های جذاب روباه ها باشد. سرمربی 70 ساله هلندی که مانچینی سرمربی تیم های بسیار زیادی را عهده دار بوده از زمان عملکرد فاجعه بار به همراه تیم ملی هلند در رقابت های مقدماتی جام ملت های 2016 بیکار بوده است. یک چالش چند ماهه لیگ برتری دیگر می تواند برای هیدینک وسوسه برانگیز باشد.

مارتین اونیل که بین سال های 95 تا 2000 هدایت روباه ها را عهده دار می تواند  بازگشتی احساسی به لستر داشته باشد. وی در حال حاضر سرمربی تیم ملی جمهوری ایرلند است اما شاید ایرلندی ها تا پایان فصل اجازه کار در کینگ پاور را به سرمربی 64 خود بدهند. اونیل در آخرین شغل خود در لیگ برتر پس از کمتر از دو سال در سال 2013 از هدایت ساندرلند برکنار شد.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار