بازدید 4402
در جلسه ستاد انتخابات کشور با حضور رحمانی فضلی مطرح شد

اصلاح قانون مربوط به عدم سوء پیشینه نامزدها

در جلسه ستاد انتخابات کشور تصمیم گیری شد قانون مربوط به عدم سوء پیشینه نامزدها از طریق یک طرح دو فوریتی در مجلس اصلاح شود.
کد خبر: ۶۷۰۷۰۶
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸ 23 February 2017
در جلسه ستاد انتخابات کشور تصمیم گیری شد قانون مربوط به عدم سوء پیشینه نامزدها از طریق یک طرح دو فوریتی در مجلس اصلاح شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، چهارمین جلسه ستاد انتخابات کشور با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و اعضای این ستاد در وزارت کشور تشکیل شد.

شجاعی کیاسری رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل و رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور در اینباره گفت: در چهارمین جلسه ستاد انتخابات کشور رحمانی فضلی وزیر کشور بار دیگر بر رعایت اصل بی طرفی در انتخابات و اجرای قانونی آن برای فراهم ساختن زمینه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 29 اردیبهشت 96 تاکید کرد و سلامت برگزاری انتخابات را بسیار مهم خواند.

شجاعی کیاسری درباره مصوبات چهارمین جلسه ستاد انتخابات کشور گفت: در این جلسه مقرر شد، قانون مربوط به عدم سوء پیشینه نامزدها از طریق یک طرح دو فوریتی در مجلس شورای اسلامی اصلاح شود و پیگیری لازم درخصوص مواد 63 تا 77 و ماده 24 قانون انتخابات ریاست جمهوری مربوط به تبلیغات و آموزش از طریق صدا و سیما و سایر دستگاه ها صورت گیرد.

رئیس کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور درباره دیگر مصوبه این جلسه گفت: مقرر شد از امکانات دستگاههای اجرایی و شهرداریها به هیچ عنوان له یا علیه نامزدها استفاده نشود و ستاد انتخابات کشور این موضوع را پیگیری کند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار