بازدید 4107
۵

توضیحات چمران درباره افزایش کرایه‌ اتوبوس و مترو

کد خبر: ۶۷۰۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵ 23 February 2017
رئیس شورای شهر تهران گفت: ارقامی که در رابطه با افزایش کرایه ها در سال 96 مطرح شده است تنها پیشنهاد کمیسیون عمران و حمل و نقل عمومی شورای شهر بوده و این ارقام نهایی نیست.

به گزارش میزان، مهدی چمران گفت: رقم های در نظر گرفته شده برای افزایش کرایه ها در سال 96 تنها پیشنهاد کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران به عنوان کمیسیون تخصصی است.

وی افزود: ارقام پیشنهادی هنوز در صحن علنی شورای شهر تهران مطرح نشده و اعضا در این رابطه رای گیری نکرده اند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران در خصوص حواشی مطرح شده پیرامون صحبت های اخیر برخی از مسئولان شهرداری تهران در رابطه با واقعی شدن رقم کرایه ها تصریح کرد: در حال حاضر بحث واقعی کردن کرایه ها در سال 96 مطرح نیست.

چمران ادامه داد: بدون شک واقعی کردن کرایه ها در یک بازه زمانی کوتاه مدت محقق نمی شود و اگر شهرداری نیز به دنبال این کار باشد، شورای شهر طی یک بازه زمانی طولانی مدت این کار را انجام خواهد داد.

او گفت: مردم نباید نگران افزایش بی رویه کرایه ها در سال 96 باشند. بدون شک در سال 96 نیز روند افزایش کرایه ها بر مبنای نرخ تورم خواهد بود و میزان افزایش ها به گونه ای نیست که مردم شهر تهران با مشکل مواجه شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به لزوم فراهم کردن شرایط تشویقی برای افرادی که از وسایل حمل و نقل عمومی برای ترددهای خود استفاده می کنند اذعان کرد: در شرایطی که شورای شهر تهران به دنبال فراهم کردن شرایط تشویقی برای استفاده کنندگان از وسایل حمل و نقل عمومی است، افزایش بی رویه کرایه ها برای مردم مشکل ساز شده و این با سیاست های شورای شهر در تضاد است.

چمران در خصوص زمان بررسی مصوبه افزایش کرایه ها در شورای شهر تهران بیان کرد: این لایحه طی دو هفته آینده به صحن علنی شورای شهر تهران آورده شده و به رای گذاشته خواهد شد.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۵
اصلا چرا باید گران بشه؟ این چه رسمیه که هر سال باید گرونتر باشه؟ کجای دنیا اینجوریه و اگر کار ما درسته چرا اونها پیشرفت میکنند ما پس رفت؟
کرایه های حمل و نقل عمومی اصلا نباید افزایش یابد تا مردم از خودروی شخصی استفاده نکنند همانطور که می دانید عواقب استفاد از وسایل نقلیه شخصی، ترافیک و آلودگی هوا وصوتی، مصرف بنزین و غیره می باشد برای تشویق مردم از وسایل حمل و نقل عمومی نباید افزایش کرایه داشته باشیم در ضمن وسایل حمل و نقل عمومی جوابگوی این هجمه از مسافران نیست اصلا منطقی نیست بیش از هفتاد درصد مسافران در زمان جابجایی سرپا هستند با این حال افرایش کرایه منطقی نیست
اگر قرار باشد نرخها افزایش باید حداکثر در حد تورم یعنی 08% باشد. نمیدانم چرا آقای چمران همیشه دوست دارد نرخ خدمات را در تهران بالا برده و به فکر اقشار کارگر کارمند و اقشار متوسط و ضعیف جامعه اصلا نیست. 5/12/95
من نماینده نیستم که از سوی آنها حرف بزنم...
اما بعنوان شهروند میگم از این افزایشها خسته شدم...
بعد، وقتی بر اساس آمار نرخ تورم کاهشی است چرا افزایش!!!
اگر میگید افزایش حقوق پرسنل است که بخش زیادی از حمل و نقل شهری خصوصی شده و الحمد... دریافتی شون رو پرسیدم با حقوق مهندسان برابری میکنه(البته از چند راننده تاکسی و اتوبوس مستقیم سوال کردم)...
پس افزایش حقوق نمیتونه مبنای درستی باشه خصوصا که باید دید حقوق پرسنل چند درصد از هزینه ها رو تشکیل میده تا به برداشت درستی دست پیدا کرد....
هزینه های دیگر هم که بر طبق آمار ثابث است و خودرو هام که اکثر کهنه و قدیمی و تعمیریست...
پس درد این حمل و نقل شهری چیست که چند ده سال است که به پایان نمیرسد؟
و با توجه به متن خبر، ظاهرا به این زودیها هم به پایان نمیرسد!!!!
هر سال به همان نسبت که به کرایه اتوبوس واحد و مترو اضافه میکنند به ظرفیت واگنهای مترو و فضای اتوبوس واحد هم آنقدراضافه می شود تا مسافر بیچاره اشهدش را بگوید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار