بازدید 8365

مخالفت با قراردادن سپاه درلیست گروه‌های تروریستی

یکی از مقامات ارشد سازمان امنیت و همکاری اروپا که وظیفه مقابله با افراط‌گرایی خشونت‌آمیز را بر عهده دارد با اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان گروه تروریستی مخالفت کرد.
کد خبر: ۶۷۰۵۷۴
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳ 23 February 2017
«پیتر نیومن»، از مقام‌های ارشد اروپایی که در سازمان امنیت و همکاری اروپا وظیفه مقابله با افراط‌گرایی خشونت‌آمیز را بر عهده دارد با اعلام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان گروه تروریستی مخالفت کرده است.

به گزارش فارس به نقل از واشنگتن‌فری‌بیکن، «نیومن» در حساب کاربری‌اش در توئیتر، «مارک فیتزپاتریک» از تحلیلگران ضدایرانی آمریکایی را خطاب قرار داده و به صراحت گفته که با تروریست خطاب کردن ایران مخالف است.

فیتزپاتریک نوشته است: «دنیس راس و من در این مورد موافقیم که قرار دادن سپاه در فهرست سازمان‌های تروریستی معنایی دارد. تحریم‌های دیگر همین حالا علیه آنها اعمال می‌شود.»

«نیومن» در پاسخ به این پست فیتزپاتریک نوشته است: «مثل اخوان‌المسلمین، بحث اصلی درباره قرار دادن آنها در فهرست سازمان‌های تروریستی این است که آنها چنین سازمانی (تروریستی) نیستند.»

پایگاه واشنگتن‌فری‌بیکن نوشته که نیومن این توئیت را روز سه‌شنبه، یک روز قبل از انتصابش به سمت نماینده ویژه سازمان امنیت و همکاری اروپا در امور مبارزه با افراط‌گرایی نوشته است.

او در این سمت وظیفه کمک به سازمان امنیت و همکاری اروپا برای مقابله با تروریسم را بر عهده خواهد داشت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی