بازدید 2737

بولیوی ویزای شهروندان اسرائیلی را لغو کرد

نایب رئیس اول مجلس بولیوی گفت: بولیوی به دلیل وحشی گری رژیم صهیونیستی ویزای شهروندان اسرائیلی را لغو کرده است.
کد خبر: ۶۷۰۵۷۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 23 February 2017
رومانیا گالالو، نایب رئیس اول مجلس بولیوی در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه مردم فلسطین که دومین روز آن امروز (چهارشنبه 4 اسفندماه) در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی برگزار شد اظهار داشت: موضوع فلسطین باید به صورت عمقی مورد بررسی قرار گیرد در فلسطین شاهد درگیری تمدن غربی و عربی و اسلامی هستیم که تمدن غربی به دنبال جنگ و همراهی با اسرائیل است و تمدن اسلامی با امپریالیسم مبارزه می کند.

به گزارش خانه ملت، نایب رئیس اول مجلس بولیوی با بیان اینکه تمدن اسلامی نام درخشانی در مبارزه با تروریسم از خود به جای گذاشته است گفت: بوش به دنبال این بود که تروریسم را با اسلام مساوی بداند در حالی که اینگونه نیست همچنین جرج بوش به دنبال این بود که بگوید هر که با ما نیست بر ضد ما است.

رومانیا گالالو ادامه داد: آمریکا به حقوق مردم فلسطین تجاوز کرده زیرا به دنبال حمایت از رژیم صهیونیستی است.

وی با بیان اینکه صهیونیست ها سرمایه داران بزرگی در آمریکا هستند و در برج های دوقلو نیز حضور داشته اند گفت: وقتی که برج های دوقلو منفجر شدند هیچ صهیونیستی در آنجا حضور نداشت که این خود نشانه ای برای تفکر در این زمینه است.

نایب رئیس اول مجلس بولیوی با بیان اینکه لازم است حامیان فلسطین متحد باشند گفت: دولت بولیوی همواره اعلام کرده است که  دوست فلسطین است و لازم می داند که دوستان فلسطین برای ایجاد حاکمیت کشور فلسطین تلاش کند.

وی با بیان اینکه شهرک سازی های رژیم صهیونیستی باید متوقف شود گفت: بولیوی ویزای همه شهروندان اسرائیلی را به دلیل وحشی گری های رژیم صهیونیستی لغو کرده است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی