بازدید 5611

تازه‌ترین اظهارات انتخاباتی حداد عادل

کد خبر: ۶۷۰۵۶۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 23 February 2017
رئیس فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم گفت: تلاش می‌کنیم که مجموعه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی همراه نامزد خود به مردم معرفی کنیم.

به گزارش فارس، غلامعلی حداد عادل رئیس فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم صبح امروز (پنج‌شنبه) در حاشیه مجمع عمومی ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در شهر آفتاب در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حضور همه نیروها حکایت از این دارد که این وحدت دست نیافتنی نیست و انشاءالله ما بتوانیم در موعد مقرر به یک نامزد واحد برسیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا خود شما نیز به عنوان کاندیدا در رأی‌گیری امروز حضور دارید یا خیر، گفت: خیر، بنده نامزد نیستم و اصلا اعلام آمادگی هم نکردم.

رئیس فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم در پاسخ به این پرسش که برای انتخابات سال 96 برنامه مشخص تبلیغاتی در دستور کار دارید یا خیر که سال 92 تکرار نشود، گفت: بالاخره کار سیاسی با این فراز و نشیب‌ها همراه است بنابراین یک جریان سیاسی زنده و بالنده همیشه تجربه‌اندوزی می‌کند و از گذشته برای مسیر بهتر در آینده درس می‌گیرد و ما نیز سعی می‌کنیم با جمع‌بندی تجربه‌ها راه بهتری را انتخاب کنیم.

حداد عادل در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا ساز و کاری را ارائه دارید که شخصی در لحظه آخر بازی را به هم نریزد، تصریح کرد: امیدواریم این اتفاق نیفتد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا به پیروزی امیدوار هستید، اظهار داشت: بله، امیدواریم.

رئیس فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم در پاسخ بر این اساس که جریان مقابل را چگونه می‌بینید، گفت: به نظر بنده پیش‌بینی زود است و ما فعلا بیش از آنکه درصدد گمانه‌زنی باشیم به فکر تامین سازوکارهای اساسی برای رسیدن به وحدت در بین همه نیروهای انقلاب و رسیدن به نامزد واحد هستیم.

حداد عادل تاکید کرد: انتخابات مجلس با انتخابات ریاست جمهوری قابل مقایسه نیست و تفاوت ماهوی دارد؛ بنابراین ما برای اینکه اتفاقات سال 92 اتفاق نیفتد تلاش کردیم که با تشکیل این جبهه به وحدت برسیم.

رئیس فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه قرار شده که با نامزد نهایی تیم کاری به مردم معرفی کنیم ساز و کار آن چگونه است، گفت: این یکی از نوآوری‌های جبهه مردمی انقلاب اسلامی است که مردم بدانند به یک فرد واحد رأی نمی‌دهند یعنی اینگونه نیست که مردم ندانند این شخص تا یک هفته قبل نداند می‌خواهد چه کاره شود و بعد سرنوشت کشور را به دست یک دولت بسپارد ما تلاش می‌کنیم که مجموعه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی همراه نامزد خود به مردم معرفی کنیم.

وی در پاسخ به پرسش دیگری بر این اساس که آیا شما هم در ترکیب کابینه نامزد نهایی قرار می‌گیرد یا نه، اظهار داشت: این مسائل ثانوی است.

حداد عادل در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه چه برنامه‌ای دارید که وحدت به معنی واقعی کلمه تحقق یابد و افرادی همچون آقای جلیلی هم به جبهه بپیوندند، خاطرنشان کرد: از همه دوستان اصولگرا دعوت کرده‌ایم که به این جبهه وحدت‌بخش بپیوندند؛ بنابراین وظیفه ما همین است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی