بازدید 4058

هلاکت یک قاچاقچی سابقه‌دار در درگیری مسلحانه

کد خبر: ۶۷۰۵۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹ 23 February 2017
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از هلاکت یک قاچاقچی مسلح سابقه‌دار و کشف ۲ تن و ۷۱۳ کیلوگرم مواد مخدر در درگیری مسلحانه با سوداگران مرگ در جنوب استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان، سردار حسین رحیمی گفت: یگان‌های اطلاعاتی پلیس سیستان و بلوچستان در راستای مبارزه شبانه‌روزی با قاچاقچیان مواد مخدر و در تعاقب اقدامات اطلاعاتی بلندمدت، باندی را که به صورت مسلحانه اقدام به جابه‌جایی مواد مخدر از نقاط مرزی به داخل استان می‌کرد، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: پس از کنترل تحرکات اعضای این باند مسلح، شب گذشته ماموران انتظامی شهرستان‌های دلگان، قصرقند و مهرستان با پشتیبانی اطلاعاتی و فنی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، خودروهای متعلق به این باند را در حالی که مواد مخدر جا‌به‌جا می‌کردند، شناسایی کردند.

وی افزود: قاچاقچیان مسلح پس از ورود به کمین یگان‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس با آنها به صورت مسلحانه درگیر شدند که پس مدتی درگیری و هلاکت یک قاچاقچی مسلح، سوداگران مرگ که توان مقابله با یگان‌های پلیس را نداشتند از محل متواری شدند.

رحیمی با اشاره به اینکه در این عملیات 3 تن از ماموران پلیس به صورت سطحی مصدوم شدند، گفت: ماموران در پاکسازی منطقه درگیری ضمن توقیف 3 دستگاه خودرو، 663 کیلوگرم تریاک و 600 کیلوگرم حشیش و یک قبضه سلاح کلاش کشف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اجرای یک عملیات موفق دیگر گفت: در این عملیات ماموران انتظامی شهرستان‌های خاش، سراوان و یگان تکاوری "قطار خنجک" زاهدان، 3 خودرو حامل مواد مخدر متعلق به یک باند بزرگ را شناسایی کردند که قاچاقچیان مسلح به محض مشاهده ماموران با آنها درگیر شدند و با توجه به آتش پرحجم یگان عملیاتی پلیس با به جا گذاشتن خودروهای خود و استفاده از تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند و ماموران در بازرسی خودروها، یک تن و 450 کیلوگرم تریاک کشف کردند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی