بازدید 14786
۵

خبر لاوروف از اتفاقاتی تازه در سوریه

کد خبر: ۶۷۰۴۱۶
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰ 22 February 2017
وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد که هرگونه طرح پیشنهادی درباره منطقه امن، باید ابتدا به مقامات سوریه ارائه شود.

به گزارش فارس، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه امروز چهارشنبه اعلام کرد، طرح‌های پیشنهادی درباره منطقه امن، باید ابتدا به مقامات سوریه ارائه شود که این شامل طرح پیشنهادی واشنگتن نیز می‌شود.
 
وی در ادامه گفت، مسکو انتظار دارد که واشنگتن جزئیات طرح پیشنهادی خود درباره ایجاد منطقه امن در سوریه را ارائه دهد. این مسئله در دیدار با تیلرسون در بن آلمان نیز مطرح شد.
لاوروف ادامه داد: «طرح منطقه امن در سوریه که در دیدار با وزیر خارجه آمریکا در آلمان عنوان شد، نیازمند هماهنگی با دمشق است».

بنا بر گزارش خبرگزاری «اینترفکس»، وزیر خارجه روسیه همچنین تأکید کرد، مسکو همچنان منتظر پیشنهادهای آمریکا درباره همکاری در پرونده سوریه است.
 
رئیس دستگاه دیپلماسی روسیه همچنین به مذاکرات ژنو اشاره کرد و گفت: «از نظر مسکو ترکیب درنظر گرفته شده برای شرکت در نشست صلح سوریه در ژنو می‌تواند سازنده و قابل قبول باشد هر چند فهرست گروه‌های معارض سوری می‌توانست جامع‌تر باشد و گروه‌های بیشتری را نیز شامل شود».
 
لاوروف در ادامه تأکید کرد: «به هر حال تصور نمی‌کنیم که ترکیب فعلی از هیأت‌های شرکت کننده خللی در روند برگزاری مذاکرات ژنو ایجاد کند».
 
وزیر خارجه روسیه در بخش دیگری از اظهارات امروز خود تأکید کرد که روز گذشته درباره سوریه با «رکس تیلرسون» وزیر خارجه آمریکا گفت‌وگو نکرده است.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۴
انتشار یافته: ۵
اینهم حیله جدید . بنام منطقه امن در سوریه ( کاشتن اسرائیل دوم )
تازمانیکه دست امریکا وروسیه درکارباشدانتظارصلحی پایدارنبایدداشته باشیم باید زیرنظرسازمان ملل مزاکره بین دولت ومعارضین صورت گیرد
بهتر است سوریه به سه منطقه ،شیعه ،سنی عرب ،کورد ،تقسیم شود ،وپلیس ،و ارتش فدرال ،مسول حفاظت از مرزها باشد ،وپلیس محلی در سه منطقه،مسول حفظ امنیت مردم ،و از طریق سازمان ملل ،هر کشوری که بخواهد در نظم نوین سوریه خلل ایجاد کند مورد تنبیه جامعهٔ بین الملل واقع میشود ،و از ارسال هر نوع اسلحه به مناطق به هر عنوان جلوگیری شود ،وتنها ریس دولت فدرال حق خرید ،وتولید سلاح را دارد ،،وهردمنطقه قانون محلی که ناقض قانون فدرال نباشد اداره شود ،،،
مگر دولتی در سوریه مانده است
ایران بزرگترین بازنده در سوریه است. ما شهید دادیم و خون دادیم ولی سرنوشت سوریه را باید آمریکا و روسیه تعیین کنند!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان