بازدید 15445

برنده خودرو سانتافه شوید!

کد خبر: ۶۷۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶ 22 February 2017
نهمین دوره قرعه کشی مصرف کنندگان چای گلستان در تاریخ 22 فروردین 1396، همزمان با ولادت امام علی (ع) و روز پدر برگزار می شود.

جایزه قرعه کشی چای گلستان یک دستگاه خودرو سانتافه خواهد بود.

برای مردمان ایران زمین نام گلستان با چای پیوند خورده است؛‌ قدیمی‌ترین محصول مجموعه گلستان،‌ با مدرن‌ترین و بهداشتی‌ترین دستگاه‌های روز دنیا تهیه و بسته‌بندی می‌شود. چیزی كه باعث شده مشتریانش به نام گلستان اعتماد كنند، كیفیت، ‌عطر و طعم بی نظیر چای گلستان است.

در حال حاضر چای پاکتی گلستان در چهار نوعچای ارل گری (معطر)،چای ممتاز هندوستان، چای سیلان طلایی وچای صبحانه گلستان عرضه می شود.

شركت گلستان به منظور قدرداني از مصرف كنندگان وفادار خود كه همواره حامي اين شركت بوده‌ و در جهت بهبود كيفيت محصولات ياري رسانده‌اند، اقدام به برگزاري نهمین مرحله از قرعه‌كشي بزرگ مصرف‌كنندگان گلستان نموده است.

برای شرکت در قرعه‌کشی می‌توانید کد قرعه‌کشی درج شده روی بسته (چای پاکتی گلستان 500گرمی) یا کارت قرعه‌کشی داخل پاکت را به شماره 30007405 پیامک و یا کد را در وب سایت سرزمین گلستان ثبت کنید.
در صورت برنده شدن، ارائه کارت قرعه‌کشی و یا پاکت چای دارای کد قرعه‌کشی الزامی است.
اسامی برندگان دوره های قبلی قرعه کشی را می توانید در وب سایت شرکت گلستان golestan.com مشاهده کنید.

مجموعه گلستاندر سال‌های آغازین 1330 بنیان نهاده شد. زمانی که شرکت گلستان فعالیت خود را با بسته‌بندی و توزیع چای پاکتی آغاز کرد. با گذر زمان و رشد اقتصاد کشور، نهال «گلستان» به تدریج تقویت شد و شاخ و برگ گرفت. فعالیت‌های شرکت گلستان با تهیه، تولید و بسته‌بندی بهترین محصولات غذایی همراه با تکنولوژی روز دنیا تا امروز ادامه داشته است. در حال حاضر با بهره‌گیری از بیش از 2500 نیروی متخصص و بیش از 300 محصول مختلف (چای، برنج مرغوب ایرانی، زعفران، پسته، ادویه جات، دمنوش های گیاهی، حبوبات، قند و شکر و ...) در تلاش است تا همواره محصولاتی درجه یک با استانداردها روز دنیا برای مصرف‌کنندگان خود عرضه کند.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار