بازدید 6041
سوژه

ورود به منزل ورزشکاران برای مچ گیری دوپینگ!

دومین بار است که تست دوپینگ رحیم امامی در می آید و وی دیگر در هیچ فعالیتی که مربوط به ورزش دوچرخه سواری می شود نمی تواند حضور داشته باشد و مادام العمرمحروم خواهد شد.
کد خبر: ۶۷۰۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲ 22 February 2017
تست دوپینگ رحیم امامی در حاشیه مسابقات جلاجاه مالزی در روز ۱۸ اکتبر ۲۰۱۶ مثبت اعلام شد، این دوچرخه‌سوار از آنابولیک آندوژنیک استروئید استفاده کرده بود.

 به گزارش تابناک ورزشی، از آنجا که در ۱۲ ماه اخیر تست دوپینگ دو رکابزن از تیم دوچرخه‌سواری پیشگامان مثبت اعلام شده است به ‌این‌ ترتیب ، تیم پیشگامان به مدت ۱۵ تا ۴۵ روز محروم خواهد شد.

خسرو قمری، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری در خصوص مثبت شدن تست دوپینگ یکی از  ملی پوشان اسبق دوچرخه سواری که قبلا در تیم دوچرخه سواری پیشگامان کویر یزد فعالیت داشته و محروم شدن ۱۵ تا ۴۵ روزه این تیم،اظهار کرد: تیم دوچرخه سواری پیشگامان کویر یزد یکی از باشگاه هایی است که چندین سال برای کشور افتخار آفرینی کرده است اگر یک ورزشکار اشتباهی انجام می دهد نباید زحمات این باشگاه را نادیده گرفت. باشگاه دوچرخه سواری پیشگامان نیز برای اینکه دچار این اتفاقات نشود باید نظارت خود را افزایش دهد تا هرچه زودتر جلوی این کار اشتباه را بگیریم.

وی در خصوص مثبت شدن تست دوپینگ رحیم امامی و ادامه فعالیتش در رقابتهای آتی تصریح کرد: دومین بار است که تست دوپینگ رحیم امامی در می آید و وی دیگر در هیچ فعالیتی که مربوط به ورزش دوچرخه سواری می شود نمی تواند حضور داشته باشد و مادام العمرمحروم خواهد شد.
 قمری در بخش پایانی صحبت هایش گفت: از این پس قصد داریم  رکابزنان مان را حتی در منزل رصد کنیم تا با این مسائل رو به رو نشویم!

ورود به منزل ورزشکاران برای مچ گیری دوپینگ!
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر