بازدید 28714
۱
بسته خبری «تابناک»؛

یارانه انتخاباتی دولت رسید!/ پیشنهاد مطهری به مشاور فرمانده سپاه/ احتمال شکایت از نعمت زاده/ نظر تاج زاده درباره کاندیداتوری بقایی / کدام اصولگرا جزو جبهه مردمی نشده است؟

رصد‌خانه «تابناک» ‌خبرهایی‌ برای مخاطبان آماده می‌کند که غیررسمی هستند یا اینکه کمتر از اهمیت خود، مورد توجه قرار می‌گیرند؛ تیترهایی مانند: «حمله ادامه دار سینمایی‌ها به فراستی»، «شوخی انتخاباتی مشایی با احمدی‌نژاد و خاتمی»، «پست جدید علی جنتی در انتخابات»، «نامه اعتراضی رستوران‌داران به مجلس»، «گلایه از ندادن مجوز استخدام به وزارت بهداشت» و ... رصد‌خانه امروز تابناک را تشکیل می‌دهند.
کد خبر: ۶۷۰۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۰ 21 February 2017

تحولات در گذر است و خبر هیچ ‌گاه متوقف نخواهد شد. خبرهایی رسمی و ‌گاه غیر رسمی؛ خبرهایی که مورد توجه قرار می‌گیرد ‌یا ممکن است همه به راحتی از کنار آن بگذرند. رسانه‌های خبری هر یک به فراخور وابستگی جناحی خود، خبرهایی را برجسته می‌کنند و در مواردی هم از کنار آن می‌گذرند. اگر خبر‌ به‌ما‌هو خبر موضوعیت داشته باشد، وابستگی جناحی نباید در کم‌رنگ و پر رنگ منتقل کردن آن تأثیری داشته باشد.

رصد‌خانه «تابناک»، جایی است که خبرهایی ‌گاه غیررسمی و ‌گاه اخباری که مورد توجه قرار نمی‌گیرد، ‌برای مخاطبان آماده می‌کند؛ خبرهایی که ‌گاه به ملاحظه جناح‌های سیاسی مورد توجه قرار نمی‌گیرند و ‌گاه به دلیل کم توجهی رسانه‌ها به حاشیه ‌می‌روند، ولی همین خبر‌ها، اخباری ‌هستند که مخاطبان را از پشت پرده جریانات سیاسی آگاه می‌کنند.

در رصدخانه تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه تابناک را می‌بینید.

کدام اصولگرا جزو جبهه مردمی نشده است؟

مرضیه وحید دستجردی، سخنگوی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در نشست خبری امروز خود گفت: 50 نفر برای انتخابات ریاست جمهوری به جبهه مردمی نیروهای انقلاب معرفی شدند. همچنین موضوع جذب لاریجانی به جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی را باید از خود ایشان سؤال کرد. در حال حاضر جز یک فرد که آقای جلیلی هستند و امید داریم همراهی کند بقیه کاندیداها با جبهه همراهی کرده اند. وی با اشاره به کاندیداتوری مقام دولت احمدی نژاد گفت: کسانی کاندیدای جبهه مردمی هستند که منتخب این سه هزار نفر باشند و بقایی از سوی سه هزار نفر معرفی نشده است. مهر این خبر را منتشر کرد.


حمله ادامه دار سینمایی‌ها به فراستی

پس از حمله تند حمید فرخ‌نژاد به مسعود فراستی محسن تنابنده هم به انتقاد از رفتار این منتقد پرحاشیه سینما پرداخت و بعد از او پرویز پرستویی هم در یادداشتی با عنوان «از ماست که بر ماست» خطاب به حمید فرخ‌نژاد نوشت: متاسفانه این دو تن (فراستی و افخمی) سراپا عقده‌ای وکینه توز، باحمایت مسئولین رسانه ملی خر خود را سوار شده و می‌تازند، ولی نمی‌دانند که حتی مردم عزیز غیرسینمایی هم اینها را منفور می‌خوانند. بازهم امیدوارم مسئولینی که دغدغه فرهنگ دارند تجدید نظری در خصوص این برنامه سینمایی کرده و از افراد لایق در این برنامه استفاده نمایند.


شوخی انتخاباتی مشایی با احمدی‌نژاد و خاتمی

دولت بهار نوشت: مهندس مشایی در پاسخ به اینکه برخی می‌گویند کاندیداتوری بقایی شوخی است گفت: شاید از نظر آنان شوخی باشد، همان طور که کاندیداتوری احمدی نژاد در ۸۴ وخاتمی در ۷۶ ازنظر آقایان شوخی بود!


پیشنهاد مطهری به مشاور فرمانده سپاه

علی مطهری در گفت‌وگو با ایسنا و در واکنش به اظهار نظر مقدم‌فر گفت: آقای مقدم‌فر مشاور فرمانده محترم سپاه در ارتباط با خاطره‌ای که من از مرحوم هاشمی نقل کردم توضیح خواسته است. این خاطره را آقای هاشمی دو بار برای من نقل کرد، فرمود: «بعد از انتخابات سال ٨٤ من از دخالت برخی افراد یک نهاد نظامی شکایت کردم و ١١٠ نفر از آنها به زندان‌های کوتاه مدت محکوم شدند و اسناد آن را نزد خود دارم.» ایشان می‌گفت: «من این موضوع را به اطلاع مقام رهبری هم رساندم و گفتم به خاطر مصلحت نظام از آنها می‌گذرم.»


سخنان تند سخنگوی وزارت خارجه ترکیه علیه همتای ایرانی اش

سخنگوی وزارت خارجه ترکیه در واکنش به سخنان سخنگوی وزارت خارجه ایران، اتهامات و سخنانی تندی را مطرح کرد. خبرگزاری رسمی ترکیه (آناتولی) نوشت: حسین مفتی‌اوغلو، سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه در رابطه با سخنان بهرام قاسمی، همتای ایرانی خود علیه ترکیه ادعا شد: قابل درک و پذیرش نیست کشوری (ایران) که حتی از به میدان جنگ فرستادن پناهجویانی که به کشور آنها پناه برده اند، نیز دریغ نمی کند، دیگران را به مسئول بودن در ایجاد تنش و بی‌ثباتی در منطقه متهم می کند. وی افزود: اظهارات سخنگوی وزارت امور خارجه ایران مبنی بر اینکه سیاست‌های منطقه‌ای کشورش مورد ستایش قرار می گیرد و عادلانه ارزیابی می شود نیز در تناقض با شکایت‌ها و نگرانی‌های ابراز شده نسبت به این کشور در پلتفرم‌های بین‌المللی از قبیل سازمان ملل متحد و سازمان همکاری اسلامی است. ایران باید به جای متهم کردن کشورهایی که از آن انتقاد می کنند، گام‌های سازنده‌ای بردارد و سیاست‌های منطقه‌ای خود را مورد بازبینی قرار دهد.عصر ایران این خبر را منتشر کرد.


پست جدید علی جنتی در انتخابات

اسماعیل شجاعی سخنگوی حزب اعتدال و توسعه در گفت وگو با خبرنگار مهر، از انتخاب «علی جنتی» به عنوان رئیس ستاد انتخابات ریاست جمهوری این حزب خبر داد.وی درباره برنامه انتخاباتی حزب اعتدال و توسعه برای انتخابات ۹۶ اظهار داشت: با توجه به اینکه حجت الاسلام روحانی، «محمد شریعتمداری» را به عنوان رئیس ستاد انتخاباتی خود معرفی کرده است، حزب اعتدال و توسعه نیز در حال تدارکات لازم برای همکاری است. شجاعی درباره راهبرد حزب اعتدال و توسعه نسبت به شورای عالی اصلاح طلبان گفت: فعلا جلسات سیستماتیک منظمی با شورای عالی اصلاح طلبان نداشته ایم اما هدف کلی، تعامل جدی با این شورا است. بنا داریم تا ائتلاف ۹۲ که در سال ۹۴ با عنوان لیست امید بود، در سال ۹۶ هم ادامه پیدا کند. می خواهیم در انتخابات شوراها، لیست مشترک با اصلاح طلبان بدهیم، فعلا درباره اینکه حزب اعتدال و توسعه قرار است با شورای عالی همکاری کند یا شورای هماهنگی اصلاح طلبان، بحثی نشده است.


باهنر کاندیدا نمی شود

غفوری فرد عضو شورای مرکزی جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به نشست روز پنجشنبه جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: ‌در این نشست قرار است به کاندیدای واحد برای انتخابات ریاست‌جمهوری 96 برسند اما تا جایی که می‌دانم آقای باهنر اصلا کاندیدا نیست. آیت الله مرحوم مهدوی کنی بزرگان انقلاب هستند و کسانی بودند که در همه مسایل کشور حضورشان تاثیرگذار بوده است اما در هر حال از سوی جامعه روحانیت مبارز، آیت الله موحدی کرمانی هستند و تا حدی جای خالی این بزرگان را پر می کند. متأسفانه خیلی از بزرگان در بین ما نیستند و به این راحتی هم نمی شود جایگزین مناسبی برای اینها پیدا کرد. ایرنا این خبر را منتشر کرد.


امکان بازگشت شجریان به صحنه وجود ندارد

همایون شجریان روز سه شنبه در حاشیه رونمایی از آلبوم تصویری موسیقی «خداوندان اسرار» در فرهنگسرای نیاوران با تأیید سخنان وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره ارائه مجوز به آلبوم موسیقی «طریق عشق» از سوی وزارت ارشاد گفت: اکنون تمام تلاش ما این است که روند درمانی پدرم به نحو احسن پیش برود و او بتواند به کار هنری و صحنه موسیقی بازگردد. وی در مورد سایر فعالیت های کنونی استاد شجریان گفت: کاری که از یکی دو سال پیش آغاز شده را در دست اقدام داریم. شجریان گفت: وضعیت پدرم نسبت به چند ماه قبل بهتر است و 15 جلسه رادیو تراپی سنگین کرده است. به گفته وی، رفع آسیب های عصبی زمانبر است. از طرفی درمان سرطان نیز زمانبر است، باید به ایده آل سلامتی استاد برسیم و در نهایت کار شیمی درمانی را آغاز کنیم. شجریان در عین حال افزود: البته خوشبختانه وضعیت پدرم نسبت به قبل بهتر شده اما دغدغه ها و نگرانی های بیماری سرطان همچنان باقی است. در ادامه همایون شجریان و شهرام پورناظری در نشست خبری با خبرنگاران شرکت و به سوالات مطرح شده پاسخ گفتند. همایون شجریان با بیان اینکه دغدغه ها و نگرانی های بیماری سرطان استاد شجریان همچنان باقیست، گفت: با توجه به وضعیت پدرم اکنون امکان بازگشت او به صحنه موسیقی امکان ندارد و منتظریم مراحل درمانی بخوبی طی شود. ایرنا این خبر را منتشر کرد.


قاضی‌پور، وزرای دولت را تهدید کرد

نادر قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مجلس طی تذکری گفت: طبق آیین نامه، آقای نوبخت باید در دستور صحبت می کرد درغیر این صورت، هیات رئیسه باید نطق را قطع کند. آقای نوبخت، 3 دقیقه درباره استیضاح وزیر راه حرف زد و شما هم قطع نکردید، این در حق ما استیضاح کنندگان ظلم بود. ما استیضاح کردیم و استیضاح بعدی را هم انجام می دهیم. مسعود پزشکیان که ریاست جلسه را برعهده داشت، در پاسخ به قاضی پور گفت: برادر عزیز،‌ شما هر زمان می خواهید تذکر یا اخطاری بدهید، قبلش درباره موضوعات زیادی حرف می زنید، اینگونه نباید بگذاریم شما هم حرف بزنید. آقای نوبخت هم فقط تشکر کنند. خانه ملت این خبر را منتشر کرد.


نامه اعتراضی رستوران‌داران به مجلس

جمعی از رستوران‌داران كشور در نامه‌ای به كمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی، به اقدام اداره مالكیت صنعتی نسبت به در اختیار قرار دادن مالكیت نام یك غذای محلی به یك فرد اعتراض و بر لغو این اقدام تأكید كردند.در بخشی از این نامه آمده است: غذای محلی و معروف اکبر جوجه از دهه چهل در نواحی شمال کشور و در مجالس و رستوران‌ها بعنوان غذای محلی مانند سایر غذاها از قبیل میرزاقاسمی، جوجه ناردون، فسنجان و بسیاری دیگر از غذاهای محلی مورد طبخ قرار می‌گیرد. اما متاسفانه اداره مالکیت صنعتی در اقدامی غیرمرسوم و شائبه‌برانگیز اقدام به ثبت نام اکبر جوجه در قالب علامت كرده و مالکیت تبلیغ و توزیع این غذا را در انحصار یک شخص قرار داده است.در بخش دیگری از این نامه اعتراضی، با تاكید بر اینكه اداره مالکیت صنعتی با ثبت نام غذای اکبرجوجه در قالب علامت تجاری، عملاً دیگر رستوران‌داران را از تبلیغ و طبخ این غذای محلی منع كرده و توزیع غذای فوق را منحصراً در اختیار یک شخص قرار داده، بیان شده است: اگر رستوران‌داری غذای اکبر جوجه را تبلیغ یا توزیع كند، مالک این علامت قانوناً حق داشته علیه وی شکایت و کلیه تبلیغاتی که نام اکبر جوجه در آن ذکر شده را جمع‌آوری و امحا كند، در حالیکه حق طبیعی هر رستوران‌داری است که غذاهای مورد عرضه را به صور مختلف تبلیغ كند كه متاسفانه مالک این علامت با حق قانونی ایجاد شده برای وی، علیه رستوران‌دارانی که بدون اجازه اقدام به تبلیغ غذای اکبرجوجه كنند به شدت برخورد می‌كند.رستوران‌داران در پایان این نامه، انحصاری كردن نام این غذای محلی را بر خلاف رویه مرسوم و اصل رقابت آزاد دانسته‌اند و از مراجع ذی‌صلاح خواستار رسیدگی به این معضل شده‌اند.


احتمال شکایت از نعمت زاده

توکلی با انتقاد از رویه وزارت صنعت در نحوه برخورد با سامانه جامع گمرکی و پنجره واحد تجارت فرامرزی تصریح کرد: «به چه دلیل وقتی پنجره واحدی که ثمره کار یک عده متخصص بوده و امکان این را فراهم کرده است که تمام واردات شفاف شود باید کنار گذاشته شده یا محدود شود؟ به چه انگیزه ای می‌خواهند این پنجره واحد را ببندد یا بعدا سامانه خودشان را تاسیس کنند؟»نماینده سابق تهران در مجلس در بخش دیگری از سخنانش تأکید کرد، «اگر آقای نعمت زاده دست از این کارهایش بر ندارد دیدبان شفافیت و عدالت ناچار است به دادگاه مراجعه کند و به زور قانون، او را مجبور کند که دست از این حمایت نا به جا از متخلفین بر دارد.«.


انتقاد جدید مرد همیشه منتقد

نماینده مردم تهران در مجلس نسبت به پیش‌بینی نشدن محل نشستن مناسب برای نمایندگان در ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین انتقاد کرد. محمود صادقی در جلسه علنی بعدازظهر امروز (سه‌شنبه) مجلس شورای اسلامی با استناد به ماده 24 آیین‌نامه داخلی مجلس، گفت: در حالی که رسیدگی به کلیات بودجه 96 را در دستور کار داریم ولی نصف روزمان به حضور در کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین اختصاص یافت. این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس ادامه داد: نمایندگان برای نشستن در این کنفرانس صندلی برای نشستن نداشتند. شایسته بود تمهیدات لازم از قبل پیش‌بینی می‌شد. این مسأله موجب زیر سوال رفتن شان نمایندگان شد.مسعود پزشکیان در واکنش به این تذکر بی‌آنکه توضیحی در این باره بدهد صرفا به «وارد نبودن» این تذکر بسنده کرد و میکروفن صادقی را قطع کرد.


اتفاق جدید در پرونده حمله به مطهری در شیراز

مصطفی ترک همدانی وکیل علی مطهری در مورد آخرین وضعیت پرونده حمله به علی مطهری در شیراز گفت: برای پیگیری این پرونده به دادگاه نظامی شیراز مراجعه کردم که متوجه شدیم کسانی که قبلاً اعتراف کرده بودند که دستور داشتند مانع ورود علی مطهری به شیراز شوند، اظهارات خود را رد کردند. این در حالی است که در گزارش حفاظت اطلاعات دستگاه مربوط و نزد بازپرس ذکر شده است که این افراد اذعان کردند برای این کار دستور داشته‌اند و بازپرس نیز ذیل اظهارات آنها را امضا کرده‌اند. دلیلی برای رد اظهارات سابق آنها نیست.این وکیل دادگستری گفت: در حال حاضر برای آمران این اتفاق احضاریه فرستاده شده است و منتظر هستیم که این افراد در بازپرسی حاضر شوند و اظهارات خود را بیان کنند.


نظر تاج زاده درباره کاندیداتوری بقایی 

معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات گفت: هاشمی رفسنجانی سمبل عقلانیت در نظام بود و رای به روحانی یعنی نبود هاشمی را جبران کردن. آخرین نظرسنجی ها در تهران بیانگر این است که بیش از 54 درصد مردم می خواهند در انتخابات شرکت کنند. جناح اصولگرا هیچ گزینه برجسته ای ندارد که مطرح کند کاندیداتوری آقای بقایی نیز به شوخی شبیه تر است.


۴ هزار کولبر رسمی داریم

مدیر بازارچه مرز تمرچین بیان داشت: معرفی این افراد توسط فرمانداری ها انجام می شود؛ یعنی این افراد ابتدا به هنگ مرزی معرفی شده و هنگ مرزی برای آنها کارت تردد صادر می کند که طبق آن رفت و آمد صورت می گیرد و بدون این کارت تردد هیچ گونه رفت و آمدی قانونی نیست. با توجه به کثرت تعداد کولبران در هنگ مرزی به آنان نوبت دهی می شود و ممکن است هفته ای یکبار نوبت به آنها برسد مشکل اشتغال در این ناحیه وجود دارد وقتی کسی بیکار باشد مجبور می شود ۱۰۰ تا ۲۰۰ کیلو بار بر روی کول خود حمل کند و همین مساله مشکلاتی بسیاری را بوجود آورده است.او در رابطه با وضعیت بیمه کولبران رسمی بیان داشت:هیچ کولبری تحت بیمه نیست. تنها کاری که انجام داده ایم این است که از حدود ۴ هزار کولبر که از مرز تمرچین تردد می کنند ۱۰ نفر بدون نام بیمه شده اند تا در صورت بروز مشکل تحت پوشش خدمات درمانی قرار گیرند؛ این درحالی است که روزانه بین ۷۰۰ تا هزار نفر از مرز تمرچین برای کولبری تردد می کنند و ممکن است با مشکلات جسمانی بسیاری مواجه شوند.این مطلب در ایلنا منتشر شده است.

گاف بزرگ روزنامه سعودی درباره پرسپولیس

روزنامه عربستانی در معرفی پرسپولیس برای هواداران الهلال، در چند خطی که نوشته، دو اشتباه بزرگ دارد.به‌ گزارش ‌ایسنا، در یکی از حساس ترین بازی‌های هفته نخست مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم فوتبال پرسپولیس و الهلال عربستان در مسقط به مصاف هم خواهند رفت. این دیدار قرار است که روز سه‌شنبه و در ورزشگاه سلطان قابوس عمان برگزار شود .روزنامه الریاضیه عربستان در گزارشی به معرفی باشگاه پرسپولیس پرداخت و اطلاعات اشتباهی درباره این تیم به خوانندگان خود داد.این روزنامه سعودی در این نوشتار از سرشناس ترین بازیکنان کنونی پرسپولیس سخن به میان آورد و "مایکل اومانیا" را به عنوان سرشناس ترین بازیکن تیم برانکو معرفی کرد. این‌ در حالی است که این مدافع کاستاریکایی الان در پرسپولیس بازی نمی‌کند و فصل قبل بازیکن سرخ پوشان بود.این روزنامه سعودی همچنین نوشت که پرسپولیس فصل قبل به فینال جام حذفی ایران راه یافت و برابر ذوب آهن در دیدار نهایی تن به شکست داد که این هم اشتباه است و پرسپولیس فصل قبل در مرحله حذفی برابر ذوب آهن تن به شکست داد و نه فینال.


گلایه از ندادن مجوز استخدام به وزارت بهداشت

دکتر سیدحسن هاشمی در آیین افتتاح پروژه های حوزه سلامت کشور در سالن پیامبراعظم ساری با اشاره به اینکه بیش از ۳۵ سال در حوزه بهداشت فعالیت چشمگیری صورت نگرفته بود، هاشمی با اشاره به اینکه امروز هزار و ۲۹۰ مرکز جامع روستایی و بیش از ۳۰۰۰ مرکز جامع شهری در کشور خدمات ارائه می‌کنند با گلایه از عدم صدور مجوز استخدام در حوزه وزارت بهداشت، اظهار کرد: از اینکه حتی یک مجوز استخدام به وزارت بهداشت داده نشد گلایه‌مندم، بخش سلامت نیاز به نیروهای متخصص برای رسیدگی به سلامت مردم دارد؛ مجبور شدیم به تعداد محدود در مراکز جدیدالتاسیس ۲۰ شغل از طریق خرید خدمتی و نیروهای قراردادی ایجاد کنیم.وی با بیان اینکه دولت برای همه گروه های سنی و همه مردم ایران برنامه سلامت دارد، افزود: در حال حاضر برای ۶۲ میلیون نفر پرونده الکترونیک سلامت تشکیل شده است، در حالی که پیش از این ده‌ها میلیارد پول صرف تشکیل پرونده الکترونیک شده بود، اما خبری از پرونده ها نبود؛ امروز پرونده الکترونیک تشکیل و در حال فعالیت است اما هنوز در برخی مناطق روستایی پوشش الکترونیک وجود ندارد.وزیر بهداشت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه امروز ۹۰ درصد مرگ بیماران در کشور به دلیل بیماری های غیرواگیر قلبی و عروقی، سکته، سرطان، بیماری تنفسی و حوادث رانندگی است، گفت: مازندران از استان های پرتلفات در کشور است، اما تلاش می کنیم تا سال ۲۰۲۰، در حدود ۲۵ درصد مرگ و میرهای ناشی از بیماری های غیرواگیردار کاهش یابد، برای اجرای این طرح چهار شهرستان در کشور به صورت آزمایشی دارای زیرساخت شده اند و امیدواریم با همکاری دانشگاه و معاونت‌های بهداشتی این طرح عملی شود.


سهل انگاری پرستار پای نوزاد را سوزاند

یک نوزاد که مدتی دچار مشکلات تنفسی شده بود توسط خانواده‌اش به بخش مراقبت‌های ویژه کودکان بیمارستان امام خمینی آورده می‌شود. پرستار در هنگام زدن سرم پای نوزاد را بررسی نمی‌کند و مواد سِرم به جای رگ به زیر پوست او رفته و پایش را دچار سوختگی می‌کند. بیمارستان امام‌خمینی تهران در ابتدا به خانواده این نوزاد می‌گوید که مشکل سطحی است و خیلی زود این نوزاد خوب می‌شود، اما گفته‌های پدر نوزاد حکایت از این دارد که این اتفاق می‌تواند تبعات ناگوارتری در آینده فرزندش داشته باشد. آقای مقیمی گفت: فرزند من به‌خاطر مشکل تنفسی به اینجا آورده شده بود. از طریق سرم می‌خواستند برای او تزریقاتی انجام دهند که سرم را به ‌اشتباه و به‌جای رگ او، به زیر پوست او فرو کرده‌اند. پای فرزند من به همین خاطر با عمق زیاد سوخته. وی درباره توضیحات بیماریستان نیز میگوید که از 22 روز پیش که این اتفاق افتاد، تا امروز، تنها چیزی که من شنیدم این بود که پای نوزاد شما خوب خواهد شد و سوختگی سطحی است.


یارانه انتخاباتی دولت رسید!

هیأت دولت در مصوبه ای برخی دستگاه های اجرایی از جمله وزارت راه و شهرسازی ـ وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان برنامه و بودجه کشور، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی- وزارت کشور، بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را مکلف کرد تا به حمایت از تأمین مسکن گروه های کم درآمد در دو قالب مسکن اجتماعی و مسکن حمایتی بپردازند. کمک‌ هزینه اجاره خانوارهای کم‌درآمد ماهانه به ترتیب تا دو میلیون ریال برای شهرهای زیر (۵۰۰) هزار نفر و تا چهار میلیون ریال (با افزایش سالانه ۱۰ درصد) برای شهرهای بالای ۵۰۰ هزار نفر تعیین شد.مهر این خبر را منتشر کرده است.


سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۴
انتشار یافته: ۱
استادشجریان عزیزگرچه که ربنای شما ازتلویزیون پخش نمیشه ولی اینوبدان من همیشه روزه خودراباصدای ربنای شما افطارمیکنم
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی