بازدید 2015
پروازی خبر داد؛

جزییات دیدار یک تشکل اصلاح‌طلب با ناطق نوری

سخنگوی مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب گفت: عصر روز گذشته اعضای مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب با حجت‌الاسلام ناطق نوری دیدار داشتند.
کد خبر: ۶۶۹۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰ 21 February 2017
به گزارش ایلنا،حجت‌الاسلام پروازی ، درباره دیدار مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب با حجت‌الاسلام ناطق‌نوری گفت: در دیداری که عصر روز گذشته صورت گرفت، اعضای مجمع دیدگاه‌ها و نطقه‌نظرات خود را با حجت‌الاسلام ناطق نوری در میان گذاشتند.

او ادامه داد: حجت‌الاسلام ناطق نوری نیز توصیه‌هایی در باب وجود تحزب در کشور بیان کردند، ایشان معتقد هستند که بدون کار حزبی نمی‌توان راه به جایی برد و برای رسیدن به سامان حکومتی باید احزاب وجود داشته باشند.

پروازی افزود: آقای ناطق نوری تاکید کردند بدون کار حزبی فعالیت‌ها ابتر خواهند ماند و ضروت دارد یک حزب قوی و برنامه‌دار در کشور وجود داشته باشد و ابراز امیدواری کردند که مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب این‌گونه باشد.

او گفت: حجت‌الاسلام ناطق‌نوری انتقاداتی نیز به احزاب غیرفعال متعدد که در کشور وجود دارد، داشتند و بیان کردند که احزاب باید کاربرد داشته باشند.

سخنگوی مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب عنوان کرد: از حجت‌الاسلام ناطق‌نوری درخواست کردیم که دیدارهای مستمری با وی داشته باشیم و نماینده‌ای از مجمع با او درارتباط باشد، ایشان هم با روی باز پذیرفتند و گفتند که هرگاه شما آمادگی داشته باشید، مشکلی نیست. ایشان همچنین صحبت‌هایی را فرمودند که ضرورت امروز فضای سیاسی کشور است. 

او افزود: حجت‌الاسلام ناطق نوری معتقد هستند که بدون کار حزبی فعالیت‌های سیاسی ابتر خواهد ماند و وجود یک حزب قوی و قدرتمند در کشور لازم است.

نمازی در مورد فعالیت‌های مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب گفت: در هر صورت ما باید آمادگی برگزاری کنگره را داشته باشیم برای همین هم درصدد جذب افراد برای مجمع هستیم.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل