بازدید 18579

پاسخ سخنگوی گستاخ ترکیه به وزارت خارحه ایران

کد خبر: ۶۶۹۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳ 21 February 2017
سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه در اظهاراتی گستاخانه، از سخنان همتای ایرانی خود انتقاد کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سخنگوی وزارت امور خارجه ترکیه مدعی شد، ایران به جای وارد آوردن اتهام به منتقدان خود بهتر است در سیاست های منطقه ای خود تجدید نظر کند.

حسین مفتی اوغلو در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به اظهارات بهرام قاسمی همتای ایرانی خود، در اظهاراتی گستاخانه ادعا کرد؛ «ایران که در بحران های منطقه ای حتی از به کارگیری پناهندگان به کشورش در جنگ نیز ابایی ندارد، قابل قبول نیست که بخواهد کشورها دیگر را عامل بی ثباتی و تشنج در منطقه بداند».

مفتی اوغلو با اشاره به اظهارات قاسمی که سیاست های ایران در منطقه را شایان تقدیر و عادلانه دانسته بود، گفت: «این اظهارات با شکایات و نگرانی های سازمان های بین المللی مانند سازمان ملل و سازمان همکاری های اسلامی که سیاست های ایران در منطقه را نگران کننده می دانند، کاملا منافات دارد».

وی در ادامه صحبت های خود افزود: انتظار می رود ایران به جای متهم کردن دیگران، سیاست های منطقه ای خود را مورد تجدید نظر قرار دهد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۶۰
انتشار یافته: ۱۸
الان نزدیک عیده و کلی برای تورهای ایران نقشه کشیدن. یه هفته تورهای ترکیه رو کنسل کنند و سفیرشون رو فرا بخونند. سریع عذرخواهی میکنند!
وقتی بهشون رو میدیم و لباسهای آشغالی آنها را با تخفیف مالیاتی در تهران حراج می کنیم آنها هم پر رو پر روتر می شوند
از ماست که بر ماست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۶
آیا صنعت پوشاک ایران قابل مقایسه با صنعت پوشاک ترکیه است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب چرا از برخورد با گستاخی این کشور که از اداره امنیت داخلی خودش هم ناتوان است مسامحه می کنیم؟ چرا به این دولت در زمان کودتا کمک کردیم؟ وقت آن نرسیده تا ترکیه را با قدرت تنبیه کنیم؟
این گستاخی نیست این بی حیاییست
با سلام و احترام

ای کاش کسی از سیستم وزارت خارجه کشورمون پیدا می شد تا به نحوی چشمهای سیاستمداران ترکیه را باز میکرد و به آنها یادآور میشد مداوای سران و اعضاء داعش و گروهای تکفیری در خاک این کشور و همچنین سلاحهایی که از خاک ترکیه و توسط مسولین ترکیه در اختیار تروریستهایی همچون داعش و گروهای تکفیری ارسال میشد و می شود.
با سلام
دوست دشمن من، دشمن من است مصداق این آدم می باشد.
شمشیر را از رو بسته اند ، حواستان هست؟
حالا هی اقتصاد این کشور مکار را تقویت کنید
ترکیه بهتر مرز های خودش رو ببند تا داعشی از کشور ترکیه وارد سوریه نشن و دست از سر کرد ها برداره و به فکر ترویست تو کشور باشه اگه کشور خودش رو نجات داد بعدا به فکر منطقه باشه
اين نتيجه اين همه واردات بي رويه از كشور منافق تركيه است كه باعث ركود شركتهاي داخلي شده است.
اگر آمریکا به شما نان و سلاح ندهد دو روزه از بین می روید یادتان رفته چطور از روسیه عذرخواهی کردید؟ آمریکا که جای خود دارد. حکومت شما بنده دلارهای عربستان و قطر و غلام حلقه به گوش آمریکاست. اگر بعضی معذوریت ها نبود مطمئن باش چنان جوابی می گرفتی که حالت جا می آمد
با سلام
بهتر است در اين شرايط به وجود آمده دولت جمهوري اسلامي ايران به پاشنه آشيل تركيه كه همان توريست است فشار آورده و مانند روسيه اجازه سفر به تركيه را به شهروندهاي ايراني ندهد در اين شرايط بي ثباتي در تركيه و عدم سفر توريست هاي كشورهاي ديگر به تركيه ،اين فشار باعث مي‌شود دولت تركيه درجهت معذرت خواهي و جبران گذشته اقدام كنند و ما ملت ايران هم بايد براي مدتي محدود درجهت همبستگي از خريد محصولات تركيه خودداري كنيم.
حالا باز هم اين هموطنان ... دلار هاي کشور را به اين کشور همسايه ي نا امن و متخاصم روانه کنند!!!
جواب اینها را بايد مثل خودشان داد.
یک قدم عقب بروید، هزار قدم پا پیش خواهند گذاشت
خخخخخخخ
این جواب دندان شکن یک جواب سر شکن میخواد
با سلام
فعالیت های ضد ایرانی ترکیه و عربستان با روی کار آمدن دولت جدید آمریکا دوباره شروع شده ولی باید یادشون باشه که زمان ریاست جمهوری جرج بوش که ایران کاملا در محاصره آمریکا بود این ایران بود که تونست از بحران برای خودش فرصت بسازه بنابراین جفتک انداختن های سران ترکیه و عربستان و چند تا کشور ریزه حاشیه خلیج فارس خیلی مهم نیست.درحال حاضر باید هرچه سریعتر سوریه و عراق به آرامش برسند و شاهد جشن پیروزی در آن کشورها باشیم
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان