بازدید 15867
گزارش بازی هفته نخست لیگ قهرمانان 2017 آسیا-گروه A

الاهلی امارات 2 - استقلال ایران 1/ دیوپ، اندوخته پسران آبی را دقیقه 90 برباد داد

استقلال تهران که بعد از پنج پیروزی پیاپی در لیگ برتر ایران ، به اولین برد در رقابت های فصل جدید لیگ آسیا فکر می کرد، در نخستین گام مغلوب تیم پرستاره و گرانقیمت الاهلی و گلزن پرآوازه اش شد. نیمه اول، استقلال غیر ازگلی که خورد، دو بار نیز با هوشیاری رحمتی و کمک تیر دروازه از دریافت گل فرار کرد اما نیمه دوم جلو کشید و روی ارسال ها بازی را به تساوی کشاند. میزبان نیز با استفاده از همین حربه در دقیقه پایانی، گل زد و شاگردان منصوریان دست خالی زمین را ترک کردند.
کد خبر: ۶۶۹۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۶ 20 February 2017
هفته اول لیگ قهرمانان آسیا/ ساعت19:45
ورزشگاه: شیخ راشد دوبی/ تماشاگر: 4 هزار نفر
داور: پیتر گرین، کمک ها: الکساندر ناتان، شتینین آنتون

 

ترکیب الاهلی امارات: 
ماجد ناصر، سالمین، عبدالعزیز هیکل، عبدالعزیز صنقور، ولید عباس، ماجد حسن، حبیب الفردان (71 - اسماعیل الحمدی)، خمیس اسماعیل، افرتون ریبیرو، احمد خلیل(83 - آساموا جیان) و ماختی دیوپ.
سرمربی: اولاریو

ترکیب استقلال: 
سیدمهدی رحمتی، خسرو حیدری، میلاد زکی‌پور، رابسون جانواریو، لئوناردو پادوانی، امید ابراهیمی، امید نورافکن، فرشید اسماعیلی(80 - فرشید باقری)، بهنام برزای (65 - وریا غفوری)، علی قربانی و کاوه رضایی.
سرمربی استقلال: منصوریان

دقیقه18/ الاهلی امارات 0 - استقلال ایران 0/ جوان های قبراق مقابل حریف چند10میلیون دلاری

علیرضا منصوریان ترجیح داد برای این بازی مهم از ترکیبی استفاده کند که در بازی های گذشته با آن به میدان رفته بود و آبی ها موفق شدند 3 امتیاز بازی های خود را بگیرند. همچنین بازگشت مهدی رحمتی محروم شده در لیگ، به ترکیب آبی ها قوت قلبی برای منصوریان محسوب می شود.

استقلال در نیمه اول با ارئه یک نمایش پراشتباه با نتیجه یک بر صفر از حریفش شکست خورد. در این نیمه استقلالی ها اصلا در کارهای دفاعی موفق نبودند و البته در کارهای تهاجمی هم نتوانستند موقعیت چندانی روی دروازه حریف خود خلق کنند. مهره های دفاعی استقلال در نیمه اول بارها با اشتباه های فاحش خود بازیکنان الاهلی را در موقعیت گلزنی قرار دادند که در دقیقه 44 بالاخره دیوپ موفق شد دروازه مهدی رحمتی را باز کند. آبی ها برای این که کار خود را با شکست آغاز نکنند باید در نیمه دوم به فکر بازی تهاجمی و گلزنی باشند.

تعدادی از هواداران ایرانی به دلیل پرشدن ظرفیت جایگاه هواداران استقلال مجبور شدند سایر صندلی های استادیوم شیخ راشد را پرکنند.

رخدادهای مهم بازی

دقیقه 9: بهنام برزای ضد حمله بازیکنان الاهلی را با تکل خطای خود متوقف کرد و داور به سود نماینده امارات ضربه آزاد اعلام کرده و بازیکن استقلال کارت زرد نشان داد.

دقیقه 10 : شوت سهمگین احمد خلیل از فاصله 40 متری ضربه ایستگاهی با مهار تماشایی مهدی رحمتی همراه شد و کاپیتان اجازه نداد توپ در همان اوایل بازی وارد دروازه استقلال شود.

دقیقه 17: سانتر ریبریو نزدیک بود مستقیم وارد دروازه استقلال شود که رحمتی مانع ورود توپ به دروازه شد.

دقیقه 42: ارسال امید ابراهیمی با ضربه سر برزای نزدیک بود کاوه رضایی را در موقعیت گل قرار بدهد اما توپ از مقابل پای مهاجم استقلال به اوت رفت.

دقیقه 40: اشتباهات مدافعان استقلال ریبرو را در موقعیت گل قرار داد و ضربه ریبرو در یک قدمی به تیر دروازه برخورد کرد و توپ به زمین بازگشت تا دروزاه رحمتی نجات پیدا کند.

شرح گل الاهلی/ 1-0 : دقیقه 44 بازهم اشتباه زکی پور در دفع توپ، ستاره ای مثل دیوپ را در موقعیت عالی قرار داد و او به راحتی دروازه استقلال را از یکقدمی باز کرد.

دقیقه 61: فرار عالی احمد خلیل و ضربه او را مهدی رحمتی با واکنش مناسب به کرنر فرستاد.

دقیقه 62: دیوپ توپ را از روی نقطه کرنر به سمت دروازه زد که مهدی رحمتی این ضربه را به کرنر فرستاد.

شرح گل استقلال دقیقه74 / 1-1 : سانتر زیبای خسرو حیدری به تیر دوم روی پای امید ابراهیمی جفت و جور شد و او با شوتی سرضرب دروازه الاهلی را باز کرد.

شرح گل الاهلی دقیقه 90 / 2-1 : باز هم دیوپ روی سانتر خوب از سمت چپ ریبیرو با یک ضربه سر در تیر دوم ، دروازه استقلال و رحمتی دراز کشیده را برای بار دوم باز کرد.

الاهلی امارات 2 - استقلال ایران 1/ اندوخته آبی ها دقیقه 90 بر باد رفت
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲
خدایا بچه ها رو کمک کن که برنده بشند
خودزنی بی تجربه های استقلال ، در خدمت هفت خطهای الاهلی
هفت درو بستی رحمتی ، یه درو نبستی رحمتی!
استقلال یک تیوپ کم داشت!
واقعا حیف ...
ولی بچه ها بازیکنای جوون و خوبین یشالله بازی های بعدی با ۳ امتیاز مستطیل سبزو ترک میکنیم
پرسپولیس فرداانتقامشومیگیره !
منصوریان باید بیشتر آنالیییییییییییز می کرد!!!!
بازم دمشون گرم. نود دقیقه مقاومت کردن. اما غرور باعث باخته. همون چیزی که باعث باخت پرسپولیس شد
استقلال تهران دیگه از چشمم افتاد
شاهزاده های پارسی باختند.هه هه هه
با سلام
دیوپ نه سید مهدی رحمتی .در کرنرها و ضربات ایستگاهی اصلاً خروج نداره .اصلاً این ضعف مهمی در کنار توانایی های رحمتی آقای منصوریان
واقعا حیف شد که باختیم،ولی منصوریان باید تاکتیک تیمو عوض کنه با دوندگی و جوانی ودفاعی بازی کردن نمیشه امتیاز گرفت و گل زد،باید هجومی بازی کنن،به امید قهرمانی اس اس
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان