بازدید 3559
۱

دستهای پشت پرده رغبت تولید را از کشاورزان گرفته اند

عضو هیت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دست هایی درکار است که رغبت تولید از کشاورزان گرفته شود،گفت:امسال بسیاری از تولیدات کشاورزان از کشاورزان به نحو مطلوب خریداری نشده است.
کد خبر: ۶۶۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۲ 20 February 2017
سیدناصرموسوی لارگانی درگفت وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت درباره وضعیت عدم خرید بهینه برخی ازمحصولات کشاورزی از کشاورز،گفت:  خودکفایی گندم ازمنظر توسعه کشاورزی امری مناسب  به شمار می آید؛اما به نظر می رسد دستهایی درکار است که قصد  دارد،مانع از تکرار توسعه خودکفایی در محصولات کشاورزی شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی،تصریح کرد؛ 40 میلیارد تومان امسال  ضرر پیازکاران فلاورجانی نتیجه عدم فروش بهینه تولیدات کشاورزان است و با این اوصاف شاهد کاهش تعرفه وارداتی محصولات کشاورزی نیز هستیم.

وی ادامه داد:درشرایط  عدم فروش محصولات کشاورزان،متاسفانه ما  شاهد کاهش تعرفه محصولات کشاورزی هستیم که این امر بدیهی است که تاثیر مستقیم در انگیزه تولید نزد کشاورز می گذارد.

عضو هیت رییسه کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دست هایی درکار است که رغبت تولید در صنعت کشاورزی از کشاورزان می گیرد ،گفت: امسال بسیاری از تولیدات کشاورزان همچون،سیب زمینی،گوجه فرنگی،کلم و پیاز از کشاورزان  به نحو مطلوب خریداری نشد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
دلال‌ها رو باید حذف کرد. مثل کنه خون کشاورزا و تولیدکنندگان رو می‌مکند. بنده قارچ‌کار ورشکسته هستم، در حالی که بازار 7 هزارتومن بود، دلال از من 3 هزار تومن می‌گرفت!
دلالها هیزم جهنمند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار