بازدید 84907

تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان نیروهای مسلح

بخش «نگاه شما» برای ارائه و معرفی «نگاه» مخاطبان «تابناک» به همه موضوعات است. هر مخاطب «تابناک» می‌تواند با مد نظر قرار دادن شرایط همکاری با این بخش، «نگاه» خود را ارسال کند تا در معرض دید و داوری دیگر مخاطبان قرار گیرد.
کد خبر: ۶۶۹۵۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۵ 20 February 2017
یک مخاطب تابناک از تهران: موضوع تاخیر در حقوق و دستمزد مستمری بگیران و بازنشتگان نهاد های دولتی و غیر دولتی به رویه معمول در سال های اخیر تبدیل شده است .
 
در آستانه سال جدید و با وجود هزینه های مضاعف درخانواده ها، متاسفانه هنوز هم تعداد بسیار زیادی از اقشار بازنشسته کشوری و لشکری نمی توانند حقوق ماهیانه خود را سر موعد دریافت نمایند .
 
نمونه این بد عهدی ها که فشار زیادی به خانواده ها تحمیل می کند ،تاخیر در پرداخت حقوق بهمن ماه بازنشستگان نیروهای مسلح است که باعث انتقاد این قشر فداکار نسبت به این موضوع شده است.
 
حدود سه سال است که بازنشسته شده ام و منبع درآمد دیگری غیرازحقوق ماهیانه ندارم .در صورت ادامه این روند برای بار چندم شرمنده اعضای خانواده می شوم. از مسئولین تقاضای رسیدگی جدی دارم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸۵
انتشار یافته: ۳۱
بله متأسفانه حقوق پدر من رو هم هنوز واریز نکردن امروز 2 اسفند هست و به مشکل برخوردیم !!

جالب اینجاست که پدر من ایثار گر هم هست , کد سهمیه ایثار گری از سایت ارتش گرفتم و در سایت سنجش هنگام ثبتنام برای کنکور کارشناسی ارشد 96 وارد کردم اما دیروز جواب سنجش برای من پیامک شد که سهمیه شما از طرف ارگان مربوطه رد شده , پیگیری که کردیم متوجه شدیم ایثار گران ارتش جمهوری اسلامی سهمیشون قابل استفاده در کنکور و دانشگاه ها نیست و فقط ایثار گران بنیاد شهدا و ایثار گران حساب میشه !!!

ای کاش میشد واقعا این رو بصورت سراسری اعلام کنیم که مسئولین مملکتمون ببینن , پدر ما که 6 سال تو منطقه بوده و جون خودشو کف دستش گذاشته بوده بخاطر مملکتش الان حتی سهمیه هم قبول نمیکنن که دانشگاه دولتی بتونیم قبول بشیم :(
با سلام و خسته نباشید.میشه لطفا اطلاع رسانی کنین که کی واریز میکنن حقوقارو؟ممنون
حقوق من را هم‌ندادند ترسیدم سوال کنم
دولت محترم فکری برای بازنشستگان نیروهای مسلح و کلا عموم بازنشستگان کند. این بندهئ های خدا که صداشون هم در نمی آید در بدترین شرایط اقتصادی هستند و حقوق شان را هم که به موقع پرداخت نمی کنند . به کجا باید پناه ببرند؟ اینها دارند تاوان چه چیزی را پس میدهند ؟
با سلام تا خیر در پرداخت حقوق بهمن در پیش خانواده سر افکنده شدم
متاسفانه پارسال هم همین طور شد و حقوق بازنشسته و نیروی انتظامی را در بهمن دیر و در اسفند 29 دادند. هر سال حقوق را همان 28 و اسفند را 20 میدادند ولی از پارسال این گونه شده است. این درست نیست.
باسلام خسته نباشیدعلت تاخیرحقوق بهمن چیه اخه این بچه گرفتارن چک دارن حقوق روسروقت که میدادن که شرمنده زن وبچه مابودیم دیگه باتاخرکه میدن بدتر اخه ۷۰۰یا۸۰۰تومان دریافتی پولیه
خدا حتی کافر رو هم شرمنده خانوادش نکنه.
سلام امروز وارد سوم اسفند 95 شدیم و هنوز حقوق بهمن ماه بازنشستگان ارتش پرداخت نشده است تو رو خدا شما رسانه ها به داد مردم و این قشر اسیب پذیر جامعه برسید . از سایت تابناک انتظار داریم که این موضوع رو پیگیری کند با تشکر.
لطفا علت تاخیر در پرداخت حقوق بازنشستگان لشکری را عنوان کنید
حقوق همه جا پرداخت شده غیر از حقوق نیروهای مسلح لطفا مسئولان پاسخ دهند؟
سلام علیکم چراحقوق بازنشستگان واریزنمیشه الان 3اسفنده یعنی سه روزگذشته ولی خبری نیست به قران من هم زنوبچه دارم هرماه 800هزارتومان قسط میدم خواهشمندم این پیام منوبه گوش مسعولین برسونیدسپاسگزارم
با سلام من بازنشسته نیرو های مسلح هستم تو را به خدا به داد ما برسید حقوق بهمن ماه نگرفتیم مستاجر هستم جواب صا حبخانه را چی بدهم شرمنده زن وفرزند
امروز سومه و هنوز خبری نیست هیچ جا هم پاسخگو نیستند
تنها جایی که خبر .زده همینجاس
خواهشا اطلاع رسانی کنید این حقوق هارو کی میریزن
سومه اسفنده عیدی نخاستیم . خواهشا حقوق رو بدید. کارمند شهرداری اگه پدرم بودتا الا ن. حقوقشو میگرفت. مثلا. بازنشته نیروهای مسلحه.
با سلام
متاسفانه دولت فقط آمار میده
ولی در ظاهر ما چیزی جز تورم نمیبینیم
اینم از حقوق بازنشستگی که تا امروز 3 اسفند هنوز دریافت نکردیم.
یک بازنشسته نیروهای مسلح
امروز سوم اسفند است وبنده که باز نشسته نیروهای مسلح هستم هنوز حقوق بهمن ماه را دریافت ننموده ام و مستاصل هستم
لطفا رسیدگی کنین..مگه بازنشسته ی نیروهای مسلح منبع درآمد دیگه ای داره که دم عیدی حقوقشو نمیریزی..عیدی جای خود..حقوق را چرا واریز نمیکنین...
واقعا یکی علت تاخیر را اعلام کند تا تکلیف را در این وانفسای مالی بدانیم
دقییا نه حقوق پدر من و نه عموی من که ارتشی هستن واریز نشده............چرا؟فقط یمی بگه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حقوق واریز شد ولی عیدی نه ....
پدر من هم بازنشسته نیروی دریایی ارتش و دوبار رفتم عابر بانک و دست خالی برگشتم
امروز سوم اسفنده و همچنان حقوق بازنشستگاه نيروي مسلح واريز نشد
باعرض سلام وادب چرا حقوق بازنشستکان واریزنشده مگه مادرامددیکه ای هم داریم چرا مسئولان به فکرنیستند امروز3 اسفند حقوق نیامده مابایدچیکارکنیم اخه مگه نمیدونن وضعیت اقتصادی اینقدرخرابه که باتاخیر چندروزه ابروی مامیره ارتشی های بیچاره چه گناهی دارند
باسلام ، من یک رزمنده با 15 ماه حضور در جبهه هستم ، مجلس محترم برای این قشر (رزمندگان ) فاقدین شغل و درامد ( معسر) حقوق و مزایا تعیین و به تصویب رسانیده اند ./
دولت محترم هر ساله ردیف بودجه ای نیز اختصاص میدهند اما تاکنون هیچگونه پرداختی صورت نگرفته است .
ایا برای چنین قوانینی که مصوب میشوند اما اجرایی نمیگردد ، رسیدگی نمیکنند؟؟
کسی خبر داره حقوق ها رو کی میریزن
26بهمن برام پیلمک آمدکه هدیه ازدواج دخترم به حساب حقوقی واریز گردیده اماچندروزه بامراجعه مکررواریزنشده حقوق وعیدی فرهنگیان را26بهمن دادندحقوق بازنشستگان نیروی مسلح راغروب سوم اسفندبا8روزتاخیر بدون عیدی؟؟
تورا بخدا این حقوقرا سر موعد بدید توجامعه جلوی زنوپچه هامون ابرومون رفت بابا
سلام واقعا چرا باید این بازنشسته های ارتش اینقدر حقوقشون کم باشه تازه هر وقت که دلشون خواست بهشون میدن.توی رسانه عمومی میان از امید حرف میزنن اما خودشون باعث ناامیدی میشن...تو رو خدا یکی به این قشر هم توجه بکنه.اینا گردن همه ما حق سنگینی دارن.عدالت خدا رو رعایت بکنید.ممنون از این رسانه خوب که به این موضوع توجه کرده.
سلام ای ما بازنشستگان نیروهای مسلح جز مردم این کشور و زمانی شاغل این مملکت نبوده ایم چرا شاغل هم ردیف درجه من باید 2 و نیم تا 3 ملیون حقوق بگیره من بازنشسته 1میلیون و 200 هزار بگیرم. اشهدان لا اله الا الله به دادمان بسهید
با سلام خواستم بگم پدر من بازنشسته ی ارتش و مادرم مستمری بگیر هستن و حقوق اسفندشون هنوزم واریز نشده احیانا مادر من کلی خرج دم عیدی دارن و درآمد دیگه ای هم نداره چیکار کنن ؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر