بازدید 2311

كنايه بازيكن سابق استقلال به بازيكن پرسپوليس

کد خبر: ۶۶۹۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴ 20 February 2017
رضا عنايتي در رابطه با وضعيت صباي قم گفت: «در نيم‌فصل دوم شرايط‌مان خيلي بهتر از نيم‌فصل اول است. ان‌شاا... اين روند را ادامه دهيم تا جايگاه خوبي در جدول داشته باشيم. اين هفته بازي سختي با سايپا داشتيم، اما باز هم با امتياز زمين را ترك كرديم.» او درباره تفاوت مربيگري و بازي كردن عنوان كرد: «هر دو سخت است. بالاخره هم بازي كردن در جايگاه خودش سخت است و هم مربيگري. البته مربيگري استرس بيشتري دارد و بايد كمي آستانه تحمل بالاتري داشته باشم.»

به نوشته تماشاگران ، مربي صباي قم درباره تعداد استقلالي‌هاي اين تيم گفت: «بازيكناني را جمع كرده‌ايم كه از نظر اخلاقي شرايط خوبي دارند و از نظر فني هم به ما كمك مي‌كنند. به نظرم حضور بازيكنان جديد باعث شده كه روحيه تيم ما بالا برود. اين چند نفر كه قبلاً سابقه بازي در استقلال را هم داشته‌اند، انگيزه بالايي دارند كه خودشان را ثابت كنند. خدا را شكر، اين اتفاق هم براي ما خوب بوده و هم براي خودشان.»عنايتي درباره ديدار استقلال مقابل الاهلي امارات گفت: «استقلال روند رو به رشد خوبي داشته است. بردهاي متوالي آنها نشان مي‌دهد كه جوانان اين تيم اعتماد به نفس خوبي پيدا كرده‌اند. اميدوارم اين روند ادامه پيدا كند تا آنها در آسيا نيز امتيازات خوبي بگيرند. استقلال در ليگ هم شانس قهرماني دارد، اما حتماً بايد بتواند سهميه را بگيرد.»

كاپيتان سابق استقلال در پايان درباره كري‌خواني مهرداد ميناوند براي استقلالي‌ها و اينكه گفته استقلالي‌ها آنقدر صدر جدول را نگاه كرده‌اند، گردن‌شان درد گرفته، گفت: «اميدوارم بعد از 9 سال گردن ميناوند خوب شود. ما بخيل نيستيم و اميدوارم بعد از چندين سال اتفاقي بيفتد كه هواداران پرسپوليس هم خوشحال شوند.» 
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی