بازدید 7750

واکنش به همسویی رژیم‌اسراییل و سعودی علیه ایران

هم سویی مواضع عربستان و رژیم صهیونیستی درباره ایران تصادفی نیست
کد خبر: ۶۶۹۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۰ 20 February 2017
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هم سویی مواضع وزیر خارجه سعودی و وزیر جنگ رژیم صهیونیستی درباره ایران امری تصادفی نیست؛ شواهد و قرائن زیادی حکایت از هماهنگی های این دو رژیم در پرونده های منطقه ای دارد.

به گزارش ایرنا به نقل از وزارت امور خارجه، «بهرام قاسمی» افزود: هر دو رژیم گمان می برند به منظور جبران شکست ها و ناکامی های پر شمار خود در منطقه، باید فضای بین المللی را علیه ایران تحریک کنند که البته و بدون شک ادبیات بکار گرفته شده، توسط این دو همگام و همراه در مبارزه با مردم مظلوم منطقه، ادبیاتی تکراری و حاکی از یک استیصال و درماندگی دردناک است.
 
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اسفبار آنکه این مقام رژیم اشعالگر آشکارا برای پیشبرد سیاستهای ضد ایرانی همیشگی خود روی همکاری و هماهنگی با یک کشور اسلامی حساب باز کرده است.
 
قاسمی در پایان اظهارکرد: تکرار یک اتهام واهی و مضحک در مورد منابع تروریسم و حامیان داعش از سوی وزیر خارجه عربستان هرگز نمی تواند باعث شود تا پیوندهای عقیدتی، آموزشی، مالی و اطلاعاتی بین نظام سعودی و تروریستهای تکفیری که جنایات آنان علیه مردم بیگناه منطقه و جهان برای تمامی جهانیان آشکار است، فراموش شود.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی