بازدید 12122
۴

پاسخ قاسمی به اظهارات‌ضدایرانی وزیر‌خارجه‌ترکیه

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اظهارات وزیر خارجه ترکیه در مونیخ را غیرسازنده می‌دانیم.
کد خبر: ۶۶۹۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۵ 19 February 2017
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: اظهارات وزیر خارجه ترکیه در مونیخ را غیرسازنده می‌دانیم.

به گزارش تسنیم، بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه در واکنش به سخنان غیرسازنده وزیر امور خارجه ترکیه در کنفرانس امنیتی مونیخ، اظهار داشت: کسانی که در سودای خام بازگشت به امپراطوری هستند و به اقدامات مداخله گرایانه، غیرقانونی و غیرمشروع و حمایت از گروه‌های تروریستی دست زده و موجب خونریزی و افزایش تنش و بی ثباتی در منطقه می‌شوند، نمی‌توانند با فرافکنی از زیر بار مسئوولیت چنین اقداماتی شانه خالی کنند.

قاسمی افزود: آنها باید بدانند که بی ثباتی و ناامنی در منطقه مقصری جز آنها و برخی دیگر از کشورهای متوهم ندارد؛ و لذا نباید و نمی توانند با اتهام زدن به دیگران از گرداب خودساخته رهایی یابند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: سیاست منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران همواره مبتی بر حفظ ثبات و امنیت تمامی کشورها و همسایگان قرار داشته و دارد؛ نقش و سیاستی که مورد اذعان بسیاری از دولت‌ها و ملت‌های منصف در منطقه و جهان قرار گرفته و با استقبال آنان مواجه است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۴
آماده حمله به سفارت ترکیه باشید.
چه عجب
دیروز اگر جواب حرفهای ضد ایرانی اردوغان را در عربستان و بحرین می دادید و نرمش نشان نمی دادید امروز وزیر خارجه ترکیه گستاخی نمی کرد.
اقای قاسمی اگر رابطه با امریکا خوب شود همه این بازیهای کشورهای همسایه و این نوع صحبتها به یک باره تبدیل به چاکریم نوکریم ایران خواهد شد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار