بازدید 2017
واعظ آشتیانی:

زریبافان نامزد مورد بررسی جبهه یاران انقلاب

سخنگوی جبهه یاران انقلاب گفت: مصادیق مورد بررسی جبهه یاران در حال حاضر ۴ نفر هستند که به جز زریبابان افراد دیگری از تشکل‌های مجموعه اصولگرایی هستند.
کد خبر: ۶۶۹۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۰ 19 February 2017
به گزارش ایلنا، امیر رضا واعظ آشتیانی ، در مورد مصادیق انتخاباتی جبهه یاران انقلاب گفت: در جبهه یاران انقلاب نسبت به گزینه‌های مختلف بحث شده است اما  هنوز جبهه یاران به جمع‌بندی نهایی نرسیده است که کاندیدای خود را معرفی کند.

سخنگوی جبهه‌یاران انقلاب با بیان اینکه مسعود زریبافان جزو کاندیداهای مورد بررسی جبهه یاران انقلاب است، بیان کرد: ما احتمالا در جلسات آتی که جبهه یاران در مورد کاندیداها برگزار می‌کند، این موضوع را در کمیته سیاسی تحلیل می‌کنیم و در شورای مرکزی برای تصمیم‌گیری این موضوع طرح می‌شود.

او افزود: در حال حاضر مترصد این هستیم که مشخص شود کمیته سیاسی در مورد گزینه‌ها به چه تحلیلی می‌رسد و نهایتا به  هر جمع‌بندی برسند این موضوع در شورای مرکزی مطرح می‌شود و قطعا بحث‌هایی در مورد کاندیداهای مورد معرفی کمیته سیاسی خواهند داشت و نهایتا هر فردی انتخاب شود، به جبهه مردمی نیروهای انقلاب معرفی می‌شود.

 واعظ آشتیانی تاکید کرد: مصادیق مورد بررسی جبهه یاران در حال حاضر ۴ نفر هستند که به جز زریبافان  افراد دیگری  از تشکل‌های مجموعه اصولگرایی در بررسی‌های ما قرار دارند و در جلسات آینده اگر به جمع‌بندی برسیم کاندیدای خود را اعلام می‌کنیم .
منبع: ایلنا
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر