بازدید 2214

میزبانی تیم‌های لیگ برتری مشهدبیرون ازشهر!

کد خبر: ۶۶۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳ 19 February 2017
احتمال دارد تیم های مشهدی سال آینده بیرون از این شهر از حریفان خود میزبانی کنند.

به گزارش تابناک ورزشی، مشکلات شهر مشهد در امر زیرساخت های فوتبالی بر کسی پوشیده نیست؛ لغو پی در پی بازی های تیم های لیگ برتری در مشهد به خاطر شرایط جوی مشکلاتی را ایجاد کرده است و حالا مسئولان استان خراسان قصد دارد تدبیری برای حل مشکلات ورزشگاه ثامن الائمه بیندیشند. هرچند که این مساله ممکن است باعث برگزاری بازی های تیم های مشهدی در خارج از شهر شود.

برادران، رییس هیات فوتبال استان خراسان در این باره اظهار داشت: «ما دو تیم لیگ برتری داریم ولی امکانات کلانشهر مشهد به اندازه یک شهر ١٠٠‌هزار نفری هم نیست و در بین کلانشهر‌ها مشهد بدترین شرایط را از نظر اقتصاد و امکانات دارد. همه فکر می‌کنند که مشهد چون امام رضا(ع) و آستان قدس دارد، پول هم دارد. درست است اما این پول خرج برنامه‌های فوتبال حرفه‌ای نمی‌شود.

او ادامه داد: «درحال حاضر ورزشگاه ثامن(ع) در ٣٥ کیلومتری مشهد و نزدیکی شاندیز است، اما هم از نظر سخت‌افزاری و هم وضع زمین شرایطی بحرانی دارد. زمین هرچه سریع‌تر باید زیر کشت برود و برای ‌سال آینده به هیچ عنوان امکان برگزاری بازی در این استادیوم وجود ندارد.»

برادران با اشاره به وضعیت ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد افزود: «پیش از این قرار شده بود این ورزشگاه به تیم های لیگ برتری داده نشود اما تلاش ها نتیجه داد و امیدوارم این ورزشگاه مورد استفاده دو تیم لیگ برتری استان قرار بگیرد تا بخشی از مشکلات حل شود.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار