بازدید 3644

ذرات معلق جنوب غرب رو به کاهش است

کد خبر: ۶۶۸۹۶۷
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 19 February 2017
 کارشناس سازمان هواشناسی گفت: نقشه ها نشان می دهد که چشمه های تولید ذرات معلق و گردوغبار از بین رفته و با گذر زمان این ذرات می نشیند و شرایط به استاندارد نزدیک تر می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، محمد اصغری گفت: گردوغبار بیشتر استان های خوزستان، ایلام و بوشهر را تحت تأثیر قرار داده و شهرهای بهبهان، دزفول، امیدیه، اهواز و مسجد سلیمان بدترین شرایط را داشته اند.

وی با اشاره به پایداری وضعیت جوی در مناطق مرکزی کشور هم گفت: با توجه به چنین شرایطی احتمال افزایش آلاینده ها از امروز تا چند روز آینده در شهرهای صنعتی همچون تهران، اراک، اصفهان، تبریز و مشهد بالاست.

کارشناس سازمان هواشناسی همچنین از ورود سامانه جدید بارشی طی آخر هفته در مناطق جنوبی کشور خبر داد و افزود: طبق نقشه ها بیشترین بارش در استان فارس خواهد بود اگرچه حجم بارش مثل چند روز اخیر نیست اما قابل توجه پیش بینی می شود.

اصغری درباره هوای پایتخت نیز گفت: اینکه بعضی هموطنان تصور می کنند هوای تهران امروز سردتر از دیروز است به کاهش رطوبت مرتبط است.

وی تصریح کرد: شهرهای همدان با منفی 20، ارومیه منفی 16، زنجان و اراک منفی 14 به ترتیب سردترین شهرهای کشور در صبح امروز بودند و ایستگاه های سقز با منفی 28، خیرآباد زنجان منفی 26، هزارکانیان کردستان و بوستان آباد آذربایجان شرقی هر دو با منفی 25 درجه سرتردین ایستگاه های هواشناسی در ساعات آغاز صبح امروز گزارش شده است.
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل