بازدید 46756
۴

آیا محسن چاوشی همچنان برای اثبات خودش باید ویدیو منتشر کند؟

این صحبت‌های شهرام آذر در حالی عنوان شد که به باور کارشناسان، عمده شرکت کننده‌های این برنامه استعدادیابی از لحاظ کیفی، سطحی بسیار نازل دارند و در عین حال قطعات خواننده‌های داخل ایران را بدون کسب اجازه و با نقض قانون کپی رایت به شیوه‌های مختلف اجرا می‌کنند.
کد خبر: ۶۶۸۹۱۲
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۴ 18 February 2017
آیا محسن چاوشی همچنان برای اثبات خودش باید ویدیو منتشر کند؟
شهرام آذر تنظیم کننده لس آنجلسی در یک برنامه استعدادیابی صحبت‌هایی جنجالی در ارتباط با محسن چاوشی مطرح کرد که با انتقاد طرفداران چاوشی همراه بود.

به گزارش «تابناک»؛ شهرام آذر تنظیم کننده لس آنجلسی در این برنامه استعدادیابی پس از آنکه یکی از شرکت کننده‌ها قطعه «سنگ صبور» از محسن چاوشی را اجرا کرد، گفت: شما این قطعه را با صدای خودت خواندی، مثل خواننده اصلی آن یعنی محسن چاوشی صدایت را با کامپیوتر و دستگاه تغییر ندادی.

این صحبت‌های شهرام آذر در حالی عنوان شد که به عقیده کارشناسان عمده شرکت کننده‌های این برنامه استعدادیابی از لحاظ کیفی، سطحی بسیار نازل دارند و در عین حال قطعات خواننده‌های داخل ایران را بدون کسب اجازه و با نقض قانون کپی رایت به شیوه‌های مختلف اجرا می‌کنند.

همچنین تنها دقایقی پس از این اظهار نظر جنجالی، در فضای مجازی انتقادات بسیاری روانه این تنظیم کننده موسیقی شد.
 
آیا محسن چاوشی همچنان برای اثبات خودش باید ویدیو منتشر کند؟
 
محسن چاوشی چندی پیش و در پاسخ به منتقدانش که او را از اجرای زنده عاجز می‌دانستند، قطعه‌ای را به صورت زنده اجرا و ویدئوی آن را در فضای مجازی منتشر کرد.

پس از آن که شهرام آذر در یک برنامه ماهواره‌ای ادعا کرد، صدای محسن چاوشی در ترانه‌هایش با دستگاه دستکاری می‌شود، این خواننده پستی در اینستاگرام منتشر کرد و در آن نوشت: «من غریبم و غریب را کاروانسرا لایق است.» او همچنین در کامنتی از هواداران خود درخواست کرد که به فردی که این ادعا را مطرح کرده بود، توهین نکنند.

خواننده «شهرزاد»‌ علاوه بر این در کانال تلگرامی‌اش دو ویدیو منتشر کرد که در آن‌ها در حال خواندن دیده می‌شود تا ثابت کند که صدای آهنگ‌هایش دستکاری شده نیست.
 
همچنین عبدالجبار کاکایی در گفت و گویی در دفاع از چاوشی تأکید کرد: «آقاي شهرام آذر بايد بگویم كه با اين اظهارنظرها فقط اعتبار خودشان را زير سؤال مي‌برند يا بهتر است بگویم از دست مي‌دهند، چون اگه قرار بر اين بود كه خوانندگان با دستگاه و نرم‌افزارهاي كامپيوتري صداهایشان را درست كنند، بايد به اندازه جمعيت ايران محسن چاوشي داشته باشيم. بايد اين را هم در نظر گرفت كه دستگاه‌ها در كيفيت صداها مؤثرند، اما هیچ دستگاهی نمی‌تواند چاوشي درست كند.»
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵۳
انتشار یافته: ۴
به نظرمنم درست گفته کاملا ً مشخصه با دستگاه ادیت میشه آفای چاووشی باید در یک برنامه زنده اون هم یک شعر اتفاقی خودشو ثابت کنه.
احساس میکنم آقای شهرام آذر بیراه نمیگه آقای چاوشی یه دستکاری هایی با صداش میکنه و این مقاومت عجیبی که واسه کنسرت نگذاشتن میکنه اونم تو این موقعیتی که همه خواننده ها واسه کنسرت گذاشتن سر و دست میشکنن , آقای چاوشی با این همه طرفدار و دسته کم 10 ساله که داره میخونه حداقل به احترام این هوادارا چرا یه کنسرت نمیزاره و معنی این همه مقاومت چیه واقعاً نمیدونم.
مشکل مملکت شده اظهار نظر یه خواننده لس آنجلسی با آهنگهای نخود و کیشمیشی و محسن چاووشی....
آقای چاووشی صدا نداره اصلن بدون سیستم تو وبکم دیدم و شنیدم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل