بازدید 13647
یک پیشنهاد به آقای وزیر،

فعالان آلت دست کمپین «خرید خودروی صفر ممنوع» را معرفی کنید! +ویدیو

محمد رضا نعمت زاده یا همان ایثارگر خودروسازان برای معرفی کردن حامیان کپین نه به خرید خودرو از واژه هایی نظیر«ضد انقلاب»، «خائن»،«مغرض» و «ضد توسعه» استفاده کرده است. اگرچه این اظهارات آقای وزیر با واکنش شدید مردم حامی این کمپین و همچنین برخی مسئولان مواجه شده بود اما وزیر صنعت همچنان بر ایده خود اصرار دارد.
کد خبر: ۶۶۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰ 19 February 2017

شیخ الوزاری روحانی بنایی برای پایان جنجال بر سر کمپین «خرید خودروی صفر ممنوع» را ندارد و هر از چندگاهی با استفاد از الفاظ متعدد به حمله به این کمپین ادامه می دهد و در این راه نیز هیچ محدودیتی برای خود قائل نیست.

به گزارش«تابناک»، محمد رضا نعمت زاده یا همان ایثارگر خودروسازان برای معرفی کردن حامیان کپین نه به خرید خودرو از واژه هایی نظیر«ضد انقلاب»، «خائن»،«مغرض» و «ضد توسعه» استفاده کرده است. اگرچه این اظهارات آقای وزیر با واکنش شدید مردم حامی این کمپین و همچنین برخی مسئولان مواجه شده بود اما وزیر صنعت همچنان بر ایده خود اصرار دارد.

محمدرضا نعمت زاده صبح دیروز در همایش فرصت های سرمایه گذاری با رویکرد منطقه آزاد اقتصادی گرمسار در تهران ضمن بیان اینکه:« سال گذشته که کمپین تحریم خرید خودرو ایجاد شد، این موضوع در دولت مطرح شد و عده‌ای گفتند که اینها تعدادی جوان هستند که آلت دست برخی افراد شده‌اند اما من این موضوع را پیگیری کردم و در نهایت اسامی این افراد به مقامات مربوطه اعلام شد.فعالان کمپین تحریم خودرو، از بیت‌المال حقوق می‌گرفتند که آنها را شناسایی و معرفی کردیم. »

مشاهده می شود که آقای وزیر بازهم تعبیرات جدیدی برای مردم منتقد خودروسازان داخلی بکار برده است و آنها را آلت دست هم خطاب کرده است. از این موضوع که بگذریم سئوالی وجود دارد که چرا آقای نعمت زاده که مدعی هستند این افراد خائن، ضد انقلاب و... هستند و آنها را شناسایی کرده اند؛ چرا به مردم هم معرفی نمی کنند و فقط به نهادهای ذی ربط معرفی شده اند.

بالاخره این حق مردم است که بدانند که افرادی که هم از بیت المال حقوق می گرفته اند و هم اینکه حق مردم را تضییع می کرده اند؛ چه کسانی هستند. باید بدانیم که چرا دولت در قبال اینکه برخی جوان ها آلت دست شده اند سکوت کرده است و افشاگری نکرده است!

البته آقای نعمت زاده به همین موضوع بسنده نکرده است و در این همایش در فرازی دیگر از سخنانش بیان داشته است که:« در همان برهه دیدند که صنعت خودرو سازی ما امروز به صنعت پیشران چرخ های اقتصادی کشور بدل شده و اگر میزان رشد اقتصادی این صنعت را در مقایسه با سال قبل در نظر بگیریم از رشد خوبی برخوردار می شود، لذا این شایعات را به راه انداختند تا همه وجهه اقتصادی را تخریب کنند پس باید از این رفتارها به دور باشیم تا جامعه آرامش داشته باشد و در آن فضا می توانیم کار سرمایه گذاری را گسترش دهیم.»

آقای نعمت زاده در این بخش از سخنانش مدعی شده است که که صنعت خودرو سازی ما امروز به صنعت پیشران چرخ های اقتصادی کشور بدل شده است!. شاید منظور آقای وزیر همین وضعیت رکود اقتصادی است که از آن به رشد یاد می کنند. مشخص نیست که این صنعت چگونه توانسته است رشد پیدا کند. مردم در این سال ها منتظر رشد کمی خودرو که سود یشتر خودروسازان را در پی دارد نبوده اند. مردم منتظر رشد کیفی و در عین حال ایجاد بازار رقابتی برای کاهش قیمت ها بوده و هستند.

بازهم برای اینکه آقای نعمت زاده پاسخ دهند یکبار دیگر هدف کمپین مردمی خرید خودروی صفر ممنوع» را یادآوری می کنیم. خواسته این کمپین، نه سیاسی و نه انتخاباتی بود؛ بلکه هدف از این کمپین این بود که چرا ایرانی ها مجبورند به خاطر منافع عده ای خاص، ماشین های بی کیفیت با قیمتی بالا را بخرند و دو خودروساز داخلی در کشور بازار انحصاری ایجاد کنند.

به عبارت دیگر ما فرض را بر این می گیریم که همه ادعاهای آقای وزیر صادق است و همه آنها خائن و وطن فروش بوده اند. درخواست از آقای وزیر این است که این خواسته اکثریت مصرف کنندگان را در باب خودرو تامین نمایند. چرا که بعید است ایشان این خواسته ها را در چارچوب ضد انقلابی تعریف کنند!

 
صحبت های جنجالی مسئولین علیه آقای وزیر را در ویدیو زیر ببینید:
 
تعداد بازدید : 743
تعداد بازدید : 20
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۱۶
رو را برم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
ما در انتخابات سال آینده جواب این وزیر را خواهیم داد
یا وزیر محترم خواب هستند و بی کیفیتی خودروهای ایرانی را نمی بینند و صدای مردم و فریاد انها را نمیشنوند و بی اعتنایی خود سازان را به مردم نمی بینند و یا اینکه ..............
پاسخ ها
حجت
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۴۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
ایشان با ماشین آخرین مدل این ور اونور میرن. برای همین نه صدایی رو می شنون و نه چیزی می بینن
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
آقا نه خواب هستند نه بی کیفیت خودروها را می بینند.
" خواسته این کمپین، نه سیاسی و نه انتخاباتی بود؛ بلکه هدف از این کمپین این بود که چرا ایرانی ها مجبورند به خاطر منافع عده ای خاص، ماشین های بی کیفیت با قیمتی بالا را بخرند و دو خودروساز داخلی در کشور بازار انحصاری ایجاد کنند. "
بسيار عالي
خوب مردم باید چند برابر ارزش یک خودرو پول بدن یک ماشین اشعال بخرن تا این آقا بتونه از رشد اقتصادی صحبت کنه و وزارت خودش رو توجیه کنه. به این آقا باشه میگه لیاقت مردم همینه تازه از سرشون هم زیاده لابد. مردم ایران رو چه به ماشین امن و راحت.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
آقا به خدا داشتن یک خانه خوب و یک ماشین خوب از بدیهی ترین حقوق مردم است
پراید -405_انواع خودروی چینی _ هوو_ نیسان آبی .....یعنی شما خبر ندارید ؟جناب وزیر
پاسخ ها
یه نفر
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
وزن این کلمه سنگینه
نعمت زاده برو بشین خونت املت درست کن
پاسخ ها
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
اگر متوانستم 1000 تا مثبت بهت میدادم اما نشد.
برای حماقت بعضی از افراد هیچ انتهایی وجود ندارد!!!!
وقتی سخنان ایشان را گوش می کنم ،احساس می کنم واقعا چیزی نمی فهمم.به نظرم ایشان خیلی چیز حالیش می شود که بقیه ملت ایران نمی فهمند.مشکل از فهم ماست وگرنه آقای وزیر حرف نداره.
فکر کنم یکی از اعضای لابی خودروسازی قرانسه در ایران ایشان هستند که بناست برای منافع فرانسه در ایران کار کند و اجازه ندهد کشور دیگری در زمینه خودرو سازی در ایران سرمایه گذاری کند
مثل شرکت نفت ایران انگلیس قبل از ملی شدن صنعت نفت که انگلیس با نفوذیهایش در ایران توانیت امتیاز استخراج و تولید نفت را در ایران در دست داشته باشد
فعلا چه وزیر آلت دست خودروسازان است که دارند زیر لوای تظاهر به تولید بنجل چینی مونتاژ میکنند.
چقدر مردم باید خون بدن، جون بدن، چند تا بچه دیگه باید یتیم بشن جناب وزیر تا بفهمید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
ایشان خودش را به آن راه زده
نعمت زاده ، شیتیل بگیره ..هم از خودرو ساز داخلی و هم از وارد کنندگان خودرو خوب میگیره !!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
ای ول داش مجید.
اگر آقای رِیس جمهور نمیتوانند ایشان را توبیخ کنند چرا نمایندگان استیضاح نمیکنند وزیری را که به جای حمایت از مردم انها را خائن مینامد . یاد واژه خس و خاشاک افتادم
ببخشید کار به درست یاغلط بودن کمپین ندارم ولی درست است ماشین بی کیفیت را بااین قیمت به مردم تحمیل کنیم
یاد نماشنامه دشمن مردم اثر هنریک ایبسن افتادم.آقای روحانی رییس جمهور مردمی کاش در انتخاب وزراتان بیشتر دقت میکردید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
مافیای خودروسازی فرانسه در ایران
اصلاح طلبان!!!! فقط وضعیت خودرو را اصلاح کنند بقیه مطالب پیشکش !!
در این مملکت همه چیز طوری درهم تنیده شده است که امکان اصلاح در هیچ زمینه ایی وجود ندارد از کارت سوخت بگیر تا سند زدن خودرو تا کیفیت و قیمت خودرو و .............
همه اینها شعارهای زمان انتخابات است
این وزیر بایستی یا بوسیله رئیس جمهور ویا بوسیله مجلس کنار گذاشته میشد
این وزیر یکی از نقاط ضعف رییس جمهور میباشد
سلام متأسفانه این آقای وزیر ناکارآمد که در دوران 4 ساله وزارتش صنعت ایران رشد چندانی ندید، البته یاد آوری کنم من منکر آسیب های بسیار بدی که در دوران احمدی نژاد به صنعت وارد شد نمی شم ولی ایشان هم به جای دوست و همیار قراردادن مردم باز هم از نگاه بالا به پایین که ما بیشتر می فهمیم صحبت کردند که مردم نمی فهمند این خودروی پراید و پژو و ... بسیار سطح کیفی بالایی دارند و هرکی گفت کمپین نه به خودرو صفر ایرانی خیانت کار و ضد انقلاب هست.
من خواهش میکنم انقدر افسار حلقه انقلابی و ضد انقلاب و به دست افراد ندهید. چشم هاتون رو باز کنید مملکت مشکل داره کار خارجی ها هم نیست.
من فکر میکنم یکی از بدترین دوره های مجلس دور حاضر هست که نماینده ها ( نه همه) برای مقاصد دیگر به مجلس اومدند و رأی ملت رو خریدند و بعد از ورود رنگ عوض کردند وگرنه استیضاح برای همین موقع هاست.
آقا منو به این مردک دزد معرفی کنید محمد حسین بشارتی از سمنان واقعا نمایندگان خانه ملت شرمتان باد چرا این مردک را استیضاح نمیکنید
آقای نعمت زاده، شک نکن شما در دادگاه عدل الهی باید پاسخگویی خون تمامی کسانی که به علت بی کفایتی شما و بی کیفیتی خودروهای تحت حمایت شما در جاده ها کشته شده اند باشی.
اونجا دیگه خبری از منافق و ضد انقلاب و خائن و مغرض و ضد توسعه و آلت دست نیست، شما هستی و پیشگاه عدل الهی و خون هایی باعث ریختن آن ها شده ای.
من آنچه شرط بلاغ است با تو می‌گویم/ تو خواه از سخنم پندگیر و خواه ملال
پاسخ ها
علی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
هعیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
اين پير مرد آلزايمري هم واسه روحاني شده تف سر بالا.
من دور قبل به آقای روحانی رای دادم ولی در دور بعدی صرفا به خاطر این آقا (نعمت زاده) که هرکاری دلش خواست کرد و هر حرفی هم که لایق خودش بود به مردم زد و آقای روحانی حتی به ایشان تذکر هم نداد، به آقای روحانی رای نخوام داد.
و حتی به اطرافیانم هم اجازه را دادن به ایشان را نخوام داد.
اگر آقای روحانی در دور بعد شکست بخورد صرفا بخ خاطر حضور این آقای ایثارگر در کابینه ایشان است.
اگر آقای روحانی در همین روزهای پایانی نسبت به اخراج ایشان از کابینه اقدام کند بدون شک تعداد زیادی از طرفداران دلسرد خود را خوشحا خواهد کرد.
پاسخ ها
ali
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۲۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
دقيقا منم همينكارو ميكنم
به جاي اين حرفها برويد خودروي با كيفيت توليد كنيد يا اگر نميتوانيد وارد كنيد البته نه با حق گمرك بالا!
حق مسلم مردم استفاده از خودروهاي با كيفيت است.
خواسته این کمپین، نه سیاسی و نه انتخاباتی بود؛ بلکه هدف از این کمپین این بود که چرا ایرانی ها مجبورند به خاطر منافع عده ای خاص، ماشین های بی کیفیت با قیمتی بالا را بخرند و دو خودروساز داخلی در کشور بازار انحصاری ایجاد کنند...؟؟؟

افتاد الان یا بیام جا بندازم برات وزیر عزیزززززم ؟؟!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
نه عزیزم مثل اینکه براشون جا نیفتاده برو جا بنداز!
اقای روحانی- با این کابینه اگر معجزه هم بشود مدم به شما رای نخواهند داد!
مجموعه تحت امر این آقا بی کفایت ترین و بدترین پاسخگویی را دارد. ایشان اگر از این همه توجهی که به خودروسازی کردند بخشی را هم به قسمتهای دیگر صنعت اختصاص می دادند وضع آنها این همه فاجعه نبود. آقای نعمت زاده برعکس فرمایشات شما کناره گیری شمااز وزارت وظیفه ایست به نفع ملت و گرنه خیانت در حق مردم است
اخه منفور ؟ اگر حامیان کمپین ضد انقلاب باشند شما با حمایت از این جانیان فرغون ساز ضد بشریت هستید.
اینها چقدر درامد دارند چرا از خوردن سیر نمیشن؟
تا کی باید چنین وزیر بی لیاقتی بر مسند باقی بماند. یکی از دلایل رای نیاوردن مجدد آقای رئیس جمهور می تواند حضور چنین افرادی باشد.
این مردمی که برای سرزمینشان جان خود را نثار میکنند دیگر خودرو که ارزشی ناردوبرای پیشرفت صنعت نیز حاضرند هرکاری بکنند.ایشان بهتر است بجای خاین خواندن مردم که طالب حق معقول خودشان یعنی خودرو باکیفیت هستند توضیح دهند که چرا خودرو 10میلیونی25میلیون به مردم قالب میشودو خودرو20 تومانی 45 تومان.وهمین خودرو درخارج با قیمت بسیار پایینتر نسبت به داخل بفروش میرسد؟چرا این همه تناقض؟ مردم ساده لوح نیستند فرق بین خاین وخادم را خوب میفهمند.ایشان اگر فکر وتوهم دارد که به کشور خدمت میکند درخصوص این موضوع نظرخواهی انجام دهدتا بعد قضاوت کند
شما هم که چقدر برای بیت المال نگران هستید.
بله به خاطر منافع اقای وزیر و شرکا ملت ایران مجبورند پراید 5میلیونی رو 20 میلیون بخرند و از اقایون به خاطر لطف بیش از حدشون تشکر کنند چرا باید ماشین هیووندای اکسنت توی دبی 48 میلیون باشه و توی ایران 110میلیون این اختلاف تو جیب کی میره پس اقای وزیر حق داره با هر کسی که حرف حق میزنه برخورد بکنه تا بتونه این ارابه های مرگ ساخت داخلو به ملت قالب بکنه و بهش افتخار بکنه
نمیدونم چرا با خواندن این خبر یاد سنگ پا قزوین افتادم ...
اقای وزیر بی کفایت
استدلاهای شما تاریخ مصرفش گذشته و نخ نما شده
جیب آقای نعمت زاده از همین صنعت های بی کیفیت و قاتل پر شده کاش در کنار آخوندزاده این یکی رو هم استیضاح می کردند و به وضعیت اموالش رسیدگی می کردند. معلومه که باید از پراید حمایت کنه، معلومه که اونایی که از کمپین حمایت کردند از نظر ایشون خائن هستند. کدوم یکی از اعضای خانواده اش از این ماشینها استفاده می کنند؟
یکی به نعل بزن یکی به میخ عموتنبک....جوری خبر منتشرمی کنی که که سیخ بسوزه نه دل کسی!!!
بدبختی ما اینه که توی ایران هیچ چیزی به عنوان "برکناری" یا "عزل" کسانی که فایده ای ندارند ، نداریم

کاش اینجا هم مثل ژاپن و چین و کره بود تا دولت خطایی مرتکب میشد حداقل یه عذرخواهی به ملت بدهکار می شدند نه اینکه طلبکار ملت
دولتی ها هر چه باشند همیشه از ملت طلبکارند
خودرو سازی ایران هدفش توسعه نیست هدفش انحصارگری، به جیب زدن پول مردم و تقسیمش بین یه سری نهاد هست.
سلام،
بنده به عنوان یک شهروند از عملکرد آقای نعمت زاده راضی نیستم ولی این نکته را نیز نباید فراموش کنیم که در شرایط رکود اقتصادی و در شرایطی که تولید کنندگان داخلی مشکل فروش دارند راه اندازی کمپین تحریم محصول داخلی یک نوع کج سلیقگی و گل به خودی تلقی می شود،‌مطمئنا هیچ کشوری بدون بدون حمایت از تولیدات داخلی خود نمی تواند به توسعه دست پیدا کند (تجربه کشورهایی مثل آلمان، ژاپن، کره جنوبی و ... گواه این مطلب است) حال در کشور ما که علاوه بر نابالغ بودن صنایع داخلی مشکل بزرگ دیگری هم به عنوان تحریم های خارجی ایجاد شده است، تحریم کردن محصولات داخلی یک نوع تیر خلاص زدن به صنعت ملی و در نتیجه توسعه کشور می باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
مشکل جای دیگس داداش
احمد
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
شما انگار یه چیزتون هست
عباس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۷
یکمی فکر کن و حرف بزن تا اینهمه منفی نگیری.
به نظرمن فرمایش اقای وزیر موقعی میتواند صحت داشته باشد که خود ایشان ویا عزیزانشان از خودروهای بی کیفیت ایرانی استفاده کنند نه اینکه اقای وزیر نقل وانتقالشان با هواپیماست و یا بال گرد وچرا این خودرو ها در کشورهایی مانند اذربایجان وعراق و...خودرو ها به مبلغی به یک سوم قیمت به فروش می رسد .حتما خون انها از ما رنگین تر است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۱
با سلام
اگر به توصیه جنابعالی گوش کند دیگر نمی تواند برای چند دهه زنده بماند و وزیر شود
من هم از کمپین نه به خودروی داخلی حمایت میکنم! لطفا همه مردم رو دستگیر کنید آقای وزیر!
وقت آن است كه فسيل هايي كه كنه وار به مناصب و مسئوليت ها چسبيده اند جاي خود را را به كارشناسان دلسوز و متخصص بسپارند تا تباهي هاي عظيم بوجود آمده در كشور رفع و مديريت هاي غلط تصحيح شود.
حناب وزیر اعتراض مردم به قیمت بالا و کیفیت پایین است بجای توهین و افترا بهتر است که کار خود را اصلاح کنید مردم وقتی کالایی کیفیت خوب و قیمت مناسب دارد مطمئن باشید که تولید خود را میخرد.. نه وقتی که سیب زمینی هم میخواهی بخرید میگه پراید بیست میلیون است تو چونه چی را میزنی
تابناک دیروز تبلیغ چگونگی خرید فوری یه خودروی چینی کردی در خبرهای گوشه ی سمت چپ سایتت و امروز از کمپین حمایت میکنی؟ یکی به میخ میزنی و یکی به نعل!
آقای وزیر این فنر روزی در میره ....
اقا جان سه ماه صبر كنيد
متاسفم
احتراما ضمن تشكر از طرح مجدد كمپين خودرو در سايت تابناك ، من به عنوان يك شهر وند از شيخ الوزراي دولت تدبير و اميد گلايه مندم
آقای نعمت زاده که سوار پراید نشده ببینه چه خبره
افسوس که وزارت مهمی مثل این وزارت صنعت معدن بازرگانی را به نابودی بیشتر میکشانند این شیخ الوزراء. به کدام سمت وسو؟!!!!!
جان مردم وایمنی وکیفیت خودرو وهزینه جبران ناپذیر آن برای کشور هیچ اهمیتی به آقای وزیر صنعت ندارد.
فعالان آلت دست کمپین «خرید خودروی صفر ممنوع» را معرفی کنید!
بیچاره مردم بیچاره مردم
همین کمپین رو به زیبایی شکست دادن،تا مشتری نوکیسه هست باید فروخت.
نمیدونم چرا استیضاحش نمیکنن
به نظرم بايد يک ليست از خودرو ايشان و خانواده محترمشون در بيارين
خراب کار ترین وزیر
آقای وزیر! من از خودرو داخلی راضی نیستم و حاضرم به تنهایی و رو در روی شما این مساله و عنوان کنم و اگر جمعی از هموطنان تصمیم به تنبیه خودروسازان داخلی بگیرند، حاضر به همراهی آنان هستم.
آلودگی ناشی از کیفیت پایین موتور و قطعات فنی خودروها باعث مرگ و میر(فوری یا تدریجی) بسیاری از هموطنان ما میشود. چرا نباید نگران این صنعت قدیمی ولی وابسته باشیم؟
چرا هند هم میتواند خودرو بسازد ولی شرکت قدیم س... باید با آرم خودش محصول رده چندم چینی را به مردم ایران بفروشد؟ چرا فقط پژو و سیتروئن؟ چرا خودمان نمی توانیم؟
از قدیم گفتن هیچ بدی نرفته تا یک خوب جاش بیاد
ما هنوز اندر خم یک کوجه ایم .
ميخوای همينه و نمیخوای هم همينه
اقا منم مخالف خريد از بنجل سازان داخلي هستم اين كه تعارفي نداره.
درود بر حنجره زخمی مهندس نعمت زاده. همانطور که خداوند یوسف را نزد مردم مصر عزیز نمود مش نعمت را نیز نزد مردم ایران عزیز نموده است
ببخشیدجناب وزیرمحترم
با اینکه به آقای روحانی رای دادم و دوباره هم رای خواهم داد ولی برای این انتخاب وزیر همیشه بهش نقد دارم...
آقای روحانی من طرفدارشماهستم
تادیرنشده اوراازکابینه ات اخراج کن.
با توجه به سوابق استفاده از الفاظ نامناسب توسط اقای نعمت زاده در زمان حضور در شرکت نفت انتظار تغییر در این سن و سال را نداشته باشید
اگه ایشون از ماشین خارجیشون پیاده بشن سوار یکی از این اشغالای ایران خودرو یا سایپا بشن اون موقع هم این حرفارو مزنن یا نه
بنظر من که همین الانم باید خرید خودرو از طرف مردم تحریم بشه
ایکاش خودت به گفته هات مومن بودی
نیاز به کمپین نیست خود مردم میدانند چه کیفیتی داره
دوستان حقگو و حقخواه بیائید همه باهم کمپین .(نعمت زاده ... استعفائ استفائ ....) راه بیندازیم
نور به قبرت ببار آلبرت انیشتین واقعاً راست گفته بودی که : دو چیز را انتهایی نیست

1 - جهان هستی

2 - جهالت پرروی و..... این آقای وزیر !

آره دیگه حالا باید ما بشیم ضد انقلاب و آقا دستور دستگیری صادر کنند ... حیف این نجابت ما ملت ... لیاقت این ملت بیشتر از این آشغالایی هست که شما تولید ( کپی , مونتاژ , .... ) میکنید


من تا حالا عضو این کمپین نبودم ولی ... به خاطر زیاده خواهی آقای وزیر حمایت میکنم و تبلیغ برای عضویت در این کمپین خواهم کرد ....
از قدیم گفتند:مردم چشمتون کور دندتون نرم
از اينكه نظر مرا در سايتتان نگذاشتيد !!!!!!!!!!اصلا به جهنم كه نگذاشتيد!!!!!!
شما هم !!!!!!!!!!!!
من نمیدونم کی اینو وزیر کرده؟
سلام...دیگه بنده موندم چی بگم
کمی به وضعیت اقتصادی ایران توجه کنید
تابناک واسه چی این موضوع کهنه رو مطرح کردی
من نميدونم روحاني وی را از کجا آورده؟
وزير را يك ماه سوار پرايد بعد سوار ٤٠٥. بعد تيبا و. ساير محصولات خودرو سازان بكنيد حالش جا مي ايد
چرا دوباره کمپین وشروع نکنیم ؟
از اين حرف ها زياد شنييده اند
يه كمپين هم براي نخريدن مسكن بزارين
کاربران محترمی که این مطالب را ایراد فرمودید . اگر همین امروز برای همین پراید بی کیفیت ثبت نام کنند جز اولین نفرات هستید که در صف قرار میگیرید
خب که چی ؟
شرکتهای خود رو سازی نتوانستند با فراخوان نخبگان ایرانی و تامین بودجه تحقیق و توسعه یک خودرو را از صفر تاصد و صدرصد ایرانی تولید کنند
وقتى حرفهاى نعمت زاده را گوش ميكنم يا ريس جمهور قبلى مى افتم.
سلام من در مالزی تحصیل میکردم یک همسایه عراقی داشتم که شیعه متعصبی هم بود و حتی با اسم رهبری صلوات میفرستادند اما معتقد بود که ایران ماشین سایبا (به پراید میگن سایبا نه سایپا) را برای تلافی شهدای جنگ ایران و عراق به داخل عراق فرستاده تازه یک چیز جالبتر اینکه برادرشون ماشین تیبای صفر را سه و نیم میلیون خریده بود.
از ماست که برماست.
اشکال در خودروها وجود دارد
رفتم تیغه برف پاکن تیبا از نماینده مجاز سایپا گرفتم دیدم روش نوشته ساخت چین بسفارش سایپا یدک ! در حالیکه مستعمل خودم ساخت ایران با علامت استاندارد ایران بود ولی این یکی چینی و حتی فاقد علامت زیرپله بود! بنظر اقای وزیر اگه مردم خودرو خارجی بخرند حرام هست و خاین هستند ولی سایپا بخره حلال و افتخار است !!
کدوم کمپین؟
یک هفته نشده استیپر ماشین عوض کردم ماشین داره خود به خود گاز میخوره تعمیرکارم میگه همه استیپرا همینجورین از ده پونزده تا یکی شاید سالم دراد خوب با این قطعات ما خائن هستیم اقای وزیر
"جهانگیری با اعلام نام بدهکاران کلان بانکی مخالفت کرد" این تیتر خبری در همین روز است!
ایشون حتما همه ساکنین مناطق آزاد رو هم خائن میبینند
من اگر کاره ای بودم یک کمپین جمع اوری اعانه راه مینداختم
این وزیردیگه واقعاً نوبره.
فعالان آلت دوست کمپین «خرید خودروی صفر ممنوع» را معرفی کنید! +ویدیو
یک استاد کار افرینی داشتیم که میگفت شرکتهای چینی با سایر شرکتها در بیشتر نقاط جهان وارد مذاکره میشوند و به فلان شرکت تولید کننده میگویند ما فلان قطعه شما را تولید میکنیم و تحویل در کارخانه با همان کیفیت و قیمت ارزانتر سپس تولید کننده وقتی متوجه میشود که قطعه اش در کارخانه تولیدیش و با هزینه کمتر تحویل میشود و سود زیادی برایش دارد کم کم وسووسه میشود و سایر قطعات را به چینی ها سفارش میدهد
پس چرا سوار BMW سیصد میلیونی میشه
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
آخرین اخبار
وب گردی