بازدید 9337

اعتراض شدید امام جمعه فردوس به استاندار

امام جمعه فردوس گفت: ترویج لودگی و بی‌بندوباری از سوی مقام اجرایی استان شایسته نیست و باید آقای استاندار بدانند مردم مشکلات اساسی دارند که با حل آنان شاد خواهند شد.
کد خبر: ۶۶۸۷۷۵
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۰ 18 February 2017
امام جمعه فردوس گفت: ترویج لودگی و بی‌بندوباری از سوی مقام اجرایی استان شایسته نیست و باید آقای استاندار بدانند مردم مشکلات اساسی دارند که با حل آنان شاد خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا بابایی ظهر امروز در جمع تجمع‌کنندگان و معترضان به سخنان اخیر استاندار خراسان جنوبی در فردوس اظهار کرد: استاندار خراسان جنوبی در جلسه شورای اداری شهرستان نیز زبان به تهدید و توهین گشود و در سخنرانی دیگر نیز خواستار برگزار نکردن یادواره شهدا تا زمان انتخابات شد که اتفاقاً در نماز جمعه پاسخگوی ایشان بودیم.

وی با بیان اینکه یک مقام ارشد استانی مانند استاندار باید برای ارتقای فرهنگ اسلامی تلاش کند، افزود: این سخنان از زبان مسؤول ارشد سیاسی واقعاً قابل توجیه نیست و به همین سبب است که همه اقشار مردم در دیگر شهرستان‌های استان نیز به این سخنان اعتراض دارند.

امام جمعه فردوس تصریح کرد: آقای استاندار اگر اسلام شما اسلام آمریکایی و غربی است اعلام کنید تا ما نیز بدانیم، اینکه جامعه را دو قطبی و چهره روحانیون را خدشه‌دار کنید با این عنوان که روحانیون مخالف با شادی هستند، بسیار نسنجیده است.

بابایی یادآور شد: آقای استاندار شما به عنوان سکان‌دار و مسؤول ارشد سیاسی استان باید آرامش و وحدت را در جامعه ایجاد کنید و بدانید که آزادی و رقص و لودگی و بی‌بند‌وباری را کسی برنمی‌تابد و در مقابل آن کوتاه نخواهیم آمد.

وی گفت: آقای استاندار ما روحانیون با شادی مخالف نیستیم و اگر رقص و بی‌بندو‌باری از نظر شما به اسلام لطمه وارد نمی‌کند پس مجوز رقص مسؤولان را هم در استان صادر کنید.

امام جمعه فردوس افزود: انتظار ما این است که آقای استاندار قبل از اینکه حرکات دوقطبی و دوگانگی در استان ایجاد شود و یقیناً این موضوع به نفع استان نیست، از مردم عذرخواهی کند و قطعاً اگر این سخنان نسنجیده و یاوه‌گویی‌ها باز هم تکرار شود دیگر نخواهیم توانست جلوی خشم مردم را بگیریم.

بابایی با اشاره به نزدیک شدن انتخابات ریاست جمهوری در سال 1396 تصریح کرد: مردم باید در ارتباط با رئیس جمهور آینده کشور، ولایی بودن، همراه با امام و رهبری و استکبار ستیزی را از جمله ویژگی‌ها و اولویت‌های انتخاب خود قرار دهند.

وی یادآور شد: بنا بر گزارش مسؤولان ارشد کشوری بیش از هزار و 500 کنسرت در کشور برگزار شده است که بنا به دلایلی جلوی اجرای 10 کنسرت گرفته شده اما برخی از رسانه‌ها با عناوینی همچون نمی‌گذارند کنسرت در کشور برگزار شود علیه جو اسلامی جامعه فضاسازی می‌کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار