بازدید 4435
۱

قرعه عجیب؛ لیگ قهرمانان آسیا منهای ایران

کد خبر: ۶۶۸۶۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 18 February 2017
ایران که هر 4 سهمیه خود در 4 گروه رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2017 از منطقه غرب را به صورت کامل کسب کرده، با قرعه عجیبی کار خود در این بازی ها را آغاز خواهد کرد.
 
به گزارش تابناک ورزشی,طبق قرعه، نمایندگان ایران در روز اول و روز دوم این رقابت‌ها باید به مصاف تیم‌های عربستانی و اماراتی بروند که تقابل تیم‌های ما با عربستانی‌ها در کشور عمان و رقابت نمایندگان ما با اماراتی‌ها در کشور امارات برگزار خواهد شد.
 
به عنوان مثال استقلال از گروه A در بازی اول در امارات به مصاف الاهلی می‌رود. استقلال خوزستان در گروه B باید از الفتح عربستان در عمان میزبانی کند. در گروه C ذوب‌آهن مهمان العین امارت است و در نهایت در گروه D، پرسپولیس در عمان میزبان الهلال عربستان است.
 
سپس در روز دوم این رقابت‌ها که روزهای 9 و 10 اسفند برگزار خواهد شد، استقلال در عمان، میزبان التعاون عربستان است. استقلال خوزستان در امارات به مصاف الجزیره می‌رود. سپس نوبت ذوب‌آهن می‌رسد که از الاهلی عربستان در عمان میزبانی کند و در نهایت پرسپولیس باید در شهر ابوظبی امارات به مصاف الوحده برود.
 
با این حساب نمایندگان ما در لیگ قهرمانان آسیا 2017 تلخ ترین قرعه ممکن را دارند و در دو روز اول نمی‌توانند در خانه، از هیچ تیم آسیایی میزبانی کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
چه فرقی میکنه؟تازه خیلی هم بهترشدچون دربرگشت جبران یادفاع ازنتیجه هامیسراست..
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار