بازدید 2164
وزیر علوم در جمع خبرنگاران:

اساتید و دانشجویان برای ثبت‌نام در انتخابات مانعی ندارند

فرهادی گفت: اساتید و دانشجویان برای ثبت‌نام در انتخابات شوراها و ریاست‌جممهوری مانعی ندارند.
کد خبر: ۶۶۸۶۳۹
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 18 February 2017
فرهادی گفت: اساتید و دانشجویان برای ثبت‌نام در انتخابات شوراها و ریاست‌جممهوری مانعی ندارند.

به گزارش  تسنیم، محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات وفناوری صبح امروز در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی دانشگاه علامه‌طباطبایی در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره حضور اساتید و اعضای هیئت‌علمی در انتخابات شورای شهر و ریاست‌جمهوری و موانع قانونی برای ثبت‌نام آنها، اظهار داشت: طبق ضوابط قانونی می‌توانند کار خود را انجام دهند؛ اگر قرار است استعفا دهند، باید به موقع استعفا دهند. از نظر ما شرکت آنها در عرصه انتخابات شوراهای شهر و ریاست‌جمهوری به عنوان کاندیدا مانعی ندارد.

وی افزود: تا این لحظه ابلاغیه‌ای در این زمینه به ما ابلاغ نشده است. دانشجویان که مانعی نداشتند و اساتید هم مشکلی ندارند، البته کارکنان دولت باید از شش ماه قبل استعفای خود را اعلام کنند.

وزیر علوم در پاسخ به سوال دیگری درباره حواشی اجرای سند 2030 و گلایه‌های اعضای ستاد نقشه جامع علمی کشور به دلیل عدم حضور وزیر علوم در جریان بررسی این سند در ستاد نقشه جامع علمی کشور، گفت: 2030 بیانیه بوده و سند نیست. بنده هم در جلسات نبودم، البته قرار به حضور من نیز نبوده، چون این مسئله به وزارت علوم مربوط بوده و وزارت آموزش و پرورش وظیفه پیگیری و بررسی آن را بر عهده دارد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر