بازدید 2954

واردات پرتقال در هاله ای از ابهام

مهاجران نرخ جدید انواع میوه و سبزی در بازار را اعلام کرد.
کد خبر: ۶۶۸۴۳۸
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۹ 18 February 2017
مهاجران نرخ جدید انواع میوه و سبزی در بازار را اعلام کرد.

حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت بازار میوه اظهار داشت: نرخ هر کیلو تامسون جنوب ۸ تا ۸ هزار و ۵۰۰، والنسیا جنوب ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۵، نارنگی بندرعباس ۸ تا ۸ هزار و ۵۰۰، گریپ فروت جنوب ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳، لیموشیرین هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان است.

وی نرخ هر کیلو سیب درختی را ۵ تا ۶ هزار تومان اعلام کرد و افزود: همچنین قیمت هر کیلو خیار گلخانه ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳، موز ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۴، کیوی ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۴ هزار و ۵۰۰ و گوجه فرنگی ۵۰۰ تا هزار و ۶۰۰ تومان است.

مهاجران قیمت هر کیلو سبزی جور (پلو، آش، قورمه) از هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار تومان و خوردن را ۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به رکود حاکم بر بازار گفت: با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال و اینکه مردم به دنبال خرید هستند رکود سنگینی بر بازار حاکم است.

وی از واردات پرتقال مصری برای تامین نیاز شب عید خبر داد و گفت: براساس آخرین شنیده‌ها در جهت تنظیم بازار شب عید واردات پرتقال صورت گرفته چرا که در صورت مصرف پرتقال طبق روال همه ساله با کمبود در بازار داخل مواجه خواهیم شد.

مهاجران با بیان اینکه پرتقال‌های غرب مازندران جهت عرضه شب عید در سردخانه‌ها دپو شدند، تصریح کرد: عرضه پرتقال‌های شرق مازندران به سبب مصرف در کارخانه‌های کنسانتره و مصرف کاهش یافته است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل