بازدید 5866

پی‌گیری افزایش کار شرکت‌های ایرانی در سریلانکا

کد خبر: ۶۶۸۴۲۳
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶ 17 February 2017
سفیر کشورمان در سریلانکا روز پنج‌شنبه با نيمال سيريپالادسيلوا، وزير حمل و نقل(ريلي) و هوانوردي سريلانكا  ملاقات و پيرامون روابط دو جانبه و همكاري هاي ميان دو كشورجمهوري اسلامي  ايران و سريلانكا گفتگو و تبادل نظر نمود.

به گزارش «تابناک»، زائری امیرانی در اين ملاقات به امكانات و توانايي هاي كشورمان در زمينه خطوط حمل و نقل ريلي و دست آوردهاي گسترده اي كه طي سال هاي گذشته در اين زمينه به دست آورده اشاره و گفت ايران در ميان كشورهاي توسعه يافته در زمينه حمل و نقل ريلي در رديف پنجم قرار دارد و آمادگي دارد در اين زمينه با سريلانكا همكاري نمايد.

در اين ملاقات وزير حمل ونقل و هوانوردي سریلانکا ضمن اظهار خوشحالي از اين ديدار با اشاره به بازسازي ها و طرح هاي توسعه اي كه در حال حاضر در فرودگاه بین المللی باندرانایکه در كلمبو، پایتخت این کشور براي گسترش باند پروازي فرودگاه وجود دارد، اظهار داشت جمهوري اسلامي ايران با توجه به توانايي ها و امكاناتي كه دارد به راحتي مي تواند در مناقصه‌ها و مزايده ها شركت كند و در صورت برنده شدن با سريلانكا همكاري نمايد.

وی اظهار داشت اخيراً آگهي مناقصه اي براي فرودگاه بین المللی كلمبو انتشار یافته بود که نهايتاً چيني ها برنده مناقصه مذكور شد ند و در حال حاضر مشغول كار مي باشند. هم چنين وی ادامه داد که سریلانکا نيازمند بسياري از قطعات و تجهيزات ريلي هست كه شركت هاي ايراني در صورت داشتن نماينده اي در سريلانكا مي توانند به صورت مداوم با سریلانکا كار كنند. وی اشاره داشت که به هرحال دولت سریلانکا از همكاري ها استقبال مي كند واميدوار است روز به روز شاهد گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران باشد.
 
 
پی‌گیری افزایش کار شرکت‌های ایرانی در سریلانکا 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر