بازدید 7855

تخریب آب‌بند خاکی جهرم

کد خبر: ۶۶۸۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۸ 17 February 2017
رئیس سازمان مدیریت بحران کشور از شکسته شدن چهار بند از آب‌بند جهرم و آزاد شدن حدود 200 هزار متر مکعب آب در اطراف این آب‌بند خبر داد.

اسماعیل نجار در گفت‌وگو با ایسنا در این باره گفت: عصر امروز حوضچه نگهداری از آب در شهرستان جهرم که به آب‌بند خاکی جهرم مشهور بوده دچار حادثه شده و چهار بند خاکی آن تخریب شد که در پی این حادثه حدود 200 هزار متر مکعب آب در اطراف این حوضچه سرازیر شده و خسارتی به برخی از منازل اطراف وارد شد.

معاون وزیر کشور با بیان اینکه این آب به سمت روستاها و شهر جهرم حرکت کرده گفت: شهر جهرم در حدود 6 کیلومتری این آب‌بندخاکی قرار داشته و آب تا رسیدن به این محل تا حد زیادی فروکش کرده بود اما عوامل مدیریت بحران نسبت به تخلیه روستاها و همچنین هشدار به ساکنان شهر جهرم اقدام کردند.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه این حادثه خسارت جانی نداشته است گفت: البته خسارات مالی در پی این حادثه به برخی از منازل، واحدها و تأسیسات وارد شده که کارشناسان مربوطه در حال ارزیابی دقیق آن برای جبران خسارات هستند.

نجار با تأکید بر اینکه تخریب چهار بند خاکی از آب‌بند جهرم ارتباطی با سد جهرم ندارد گفت: شب گذشته شایعاتی در خصوص تخریب سد جهرم یا همان سد سلمان فارسی در شبکه‌های مجازی منتشر شد که تکذیبیه آن در ایسنا نیز منتشر شده بود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل