بازدید 3059

لیگ برتر/نفت در آبادان فقط سه بر صفر می بازد!

کد خبر: ۶۶۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰ 17 February 2017
پدیده موفق شد در یک دیدار زیبا و جذاب، با نتیجه 3-0 از سد نفت آبادان بگذرد. این پنجمین باخت صنعت نفت در ورزشگاه خانگی خود بود.

به گزارش تابناک ورزشی، دو تیم صنعت نفت آبادان و پدیده مشهد، از ساعت 16:00 امروز از چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود پدیده به پایان رسید.

ترکیب دو تیم
پدیده: مجتبی روشنگر، عبداله حسینی، رضا ناصحی، آرازداد هارویان، حسن جعفری، کریم احمدی، اکبر ایمانی، حمزه خذیراوی، حسین مهربان، محسن یوسفی، دریسا دیارا

صنعت نفت آبادان: ناصر سالاری، رضا نورمحمدی، علی عبداله زاده، مجتبی ممشلی،  محمدرضا پورمحمد، عزیز معبودی، حکیم نصاری، برونو، محمد نیک نفس، بهادر عبدی، محمد شادکام


پدیده نیمه اول را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی خطرناک ظاهر شد.  به مانند چند بازی اخیر تیم صنعت نفت، این تیم توپ را در اختیار حریف قرار می داد و سعی در دفاع و ضد حمله داشت، همین موضوع باعث شد تا توپ و میدان بیشتر در اختیار پدیده باشد. 

پس از گذشت 10 دقیقه از بازی، ورق برگشت و صنعت نفت حملات خود را آغاز کرد. حملات صنعت نفت آنچنان خطر ساز نبود، هرچند که ناتوانی مهاجمین صنعت نفت در به گل نرسیدن این تیم موثر بود. در دقیقه 18 پدیده این فرصت را داشت با به گل اول برسد اما واکنش زیبای سالاری مانع باز شدن دروازه میزبان شد. در دقیقه 23 حمزه خذیراوی می توانست از اشتباه بازیکنان صنعت نفت استفاده کند و دروازه را باز کند، اما ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت. 

 در دقیقه 28 شوت نه چندان پرقدرت اکبر ایمانی از میان بازیکنان خط دفاعی صنعت نفت به آسانی عبور کرد و در درون دروازه جای گرفت.  در دقیقه 30 شوت پر قدرت برونو اولیویرا با فاصله کمی از کنار دروازه روشنگر به بیرون رفت. 

در دقیقه 33 این دیدار، داور به شکلی عجیب حرکت نور محمدی را بر روی حمزه خذیراوی پنالتی تشخیص داد و پدیده صاحب یک ضربه پنالتی شد. سرانجام در دقیقه 37 محسن یوسفی، برخلاف جهت حرکت سالاری توپ را در درون دروازه جای داد. پس از گل دوم پدیده، صنعت نفت توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست بر روی دروازه پدیده خطر از باشد. ضربه زیبای پورمحمد، با فاصله کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

نیمه دوم را صنعت نفت هجومی آغاز مرد. در همان ابتدای نیمه، ضربه ایستگاهی زیبای حکیم نصاری با فاصله کمی از کنار دروازه روشنگر به بیرون رفت.

 15 دقیقه ابتدایی نیمه دوم با حملات متعدد نفت آبادان همراه بود، اما ضربات بازیکنان این تیم یا درون چارچوب نبود و یا اگر در چارچوب بود به خوبی و زیبایی توسط روشنگر مهار می شد. تعویض های فیروز کریمی هم تا به این لحظه از بازی نتوانست که گره بازی را برای نفت آبادان باز کند. 

شوت زیبای اکبر ایمانی در دقیقه 65 از فاصله حدود 35 متری در درون دروازه سالاری قرار گرفت، تا پدیده سه بر صفر پیش بیفتد و ایمانی دومین گل خود را به ثمر برساند. ضربه زیبای بهادر عبدی، به تیر در وازه رو شنگر برخورد کرد و این دروازه بان، بلافاصله با واکنش دیدنی خود رضا جبیره را ناکام گذاشت.

 ضربه برگردان جبیره به زیبایی در دقیق81 توسط روشنگر دفع شد. حملات دقایق پایانی صنعت نفت بی فایده بود و پدیده توانست پس از هفته ها به یک پیروزی شیرین دست یابد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل