بازدید 4444

تخلیه ۵ روستای جهرم/ انسداد جاده‌ها در فارس

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بارندگی شدید در جهرم و بارش ۳۷۰ میلی‌متر در بخش سیمکان این شهرستان گفت: ارتباط با ۲۰ روستا قطع شده و پنج روستا نیز تخلیه شده است.
کد خبر: ۶۶۸۳۶۹
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵ 17 February 2017
رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره به بارندگی شدید در جهرم و بارش ۳۷۰ میلی‌متر در بخش سیمکان این شهرستان گفت: ارتباط با ۲۰ روستا قطع شده و پنج روستا نیز تخلیه شده است.

محمدرضا رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با قدردانی از اعضای ستاد مدیریت بحران استان فارس و همچنین فرمانداری ویژه جهرم در راستای کمک و خدمت‌رسانی به سیل زدگان در چهار روز گذشته اظهار داشت: در حال حاضر جاده ارتباطی جهرم به شیراز قطع شده و در این محور  دو پل به خاطر حجم زیاد سیلاب به طور کامل تخریب شد.

نماینده مردم شهرستان جهرم در مجلس افزود: همچنین یک پل در جاده ارتباطی شهر جهرم به سمت لار نیز صبح امروز تخریب شد و ارتباط جهرم در این مسیر نیز قطع شده است.

وی بیان کرد: براثر بارش بارش و بروز سیلاب از روز دوشنبه تاکنون در شهرستان جهرم 5 روستا به طور کامل تخلیه شده و مردم این روستا در مدارس، مساجد، سالن‌های ورزشی و حسینیه ها اسکان داده‌شده‌اند.

رضایی با بیان اینکه جاده ارتباطی 20 روستا نیز براثر سیلاب قطع شده و مردم برای تامین آذوقه و حداقل نیاز زندگی با مشکل مواجه شده‌اند تصریح کرد: با توجه به آمادگی بالگرد برای خدمت‌رسانی امکان پرواز برای آن نبود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین حدود 900 واحد مسکونی در روستاهای جهرم بیش از 60 درصد تخریب شده و ساکنان آن در اماکن عمومی اسکان داده شده‌اند و با توجه به ادامه بارندگی امکان تخریب نیز بالا است.

وی با بیان اینکه از مدیریت بحران کشور درخواست کمک‌رسانی به مردم سیل زده جنوب و جنوب شرق استان فارس به ویژه جهرم داریم، خاطرنشان کرد: مناطق سیل‌زده جهرم نیازمند چادر، نایلون، پتو و اقلام خوراکی هستند که درخواست تامین و امدادرسانی توسط مسئولان متولی را خواستاریم. همچنین شایعه شده بود سد سلمان فارسی در این شهرستان تخریب شده که این واقعیت ندارد.

به گزارش تسنیم، از روز دوشنبه تاکنون در شهر جهرم 300 میلی‌متر باران باریده و در بخشی از مناطق این شهرستان از جمله سیمکان به 370 میلی‌متر نیز رسیده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار