بازدید 5674
۱
گزارش

محرومیت طارمی از بازی با الهلال لغو می شود+سند

مهدى طارمى که در فصل گذشته لیگ برتر با توجه به کارت قرمزى که برابر الهلال دریافت کرده بود، این تیم را برابر پدیده مشهد همراهى نکرد، اینگونه محرومیت خود را سپرى کرده و اینگونه به نظر مى رسد مشکلى براى همراهى این تیم برابر الهلال در عمان نخواهد داشت و قوانین جدید درباره طارمی صدق نمی کند
کد خبر: ۶۶۸۳۵۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲ 17 February 2017
در حالى که عنوان شده با توجه به تغییر قوانین از سال ٢٠١٦، محرومیت لیگ قهرمانان به مسابقات داخلى مرتبط نمى شود، طارمى مشکلى براى همراهى این تیم نخواهد داشت.

به گزارش تابناک ورزشی، پرسپولیس در دیدار اول خود در فصل جدید لیگ قهرمانان به مصاف الهلال عربستان خواهد رفت و گفته مى شود مهدى طارمى با توجه به اخراجش در آخرین بازى سرخپوشان در لیگ قهرمانان از همراهى این تیم محروم خواهد بود.

محرومیت طارمی از بازی با الهلال لغو می شود+سند

با این حال مهدى طارمى که در فصل گذشته لیگ برتر با توجه به کارت قرمزى که برابر الهلال دریافت کرده بود، این تیم را برابر پدیده مشهد همراهى نکرده بود، اینگونه محرومیت خود را سپرى کرد و اینگونه به نظر مى رسد مشکلى براى همراهى این تیم برابر الهلال در عمان نخواهد داشت.

طارمى که محرومیت خود را پیش از تغییر در مقررات این مسابقات در فصل ٢٠١٦ پشت سر گذاشته ، اکنون با توجه به اینکه محرومیت خود را برابر پدیده در مسابقات داخلى پشت سر گذاشته این محرومیت عطف به ماسبق (قبل از تصویب قوانین) نخواهد شد و به گفته فتاجی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ مشکلی برای همراهی پرسپولیس ندارد . 

به گفته او استعلام های لازم و مجدد دوباره از ای اف سی گرفته شده و طارمی قطعا مشکلی برای بازی پرسپوبیس مقابل الهلال ندارد. 
برانکو قصد داشت برای بازی الهلال از علی علیپور استفاده کند که با این وصف، خود طارمی دوباره به عنوان مهره ثابت خط حمله مقابل تیم قدرتمند الهلال به میدان خواهد رفت تا سرخپوشان با حداکثر نفرات ممکن و با تیم کامل مقابل الهلال به میدان بروند.


 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
من طرفدار دو آتشه پرسپولیس هستم ولی این طارمی انقدر موقعیت خراب میکند که واقعا اعصابی برای تماشاگر باقی نمیگذارد .
ایکاش در این پرسپولیس رویائی یک مهاجم شش دنگ هم بود
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان