بازدید 2221

شرط لیبرمن برای تبدیل غزه به "سنگاپور خاورمیانه"

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جنبش حماس را مسئول اوضاع وخیم اقتصادی در نوار غزه دانست و مدعی شد اگر ساکنان این شهر این جنبش را از بین ببرند اسرائیل غزه را به سنگاپور دوم تبدیل می‌کند!
کد خبر: ۶۶۸۳۰۴
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۲ 17 February 2017

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی جنبش حماس را مسئول اوضاع وخیم اقتصادی در نوار غزه دانست و مدعی شد اگر ساکنان این شهر این جنبش را از بین ببرند اسرائیل غزه را به سنگاپور دوم تبدیل می‌کند!

به گزارش ایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن تهدید کردن جنبش حماس، گفت: اسرائیل دنبال جنگ جدید نیست اما به هرگونه اقدام تحریک‌آمیز پاسخی قوی خواهیم داد.

وی گفت: اگر ساکنان نوار غزه جنبش حماس را سرنگون کنند یا اینکه این جنبش روش خود را تغییر دهد، ما نوار غزه را به منطقه‌ای شکوفا تبدیل می‌کنیم. هماهن لحظه‌ای که جنبش حماس از تونل‌ها و موشک‌هایش دست بکشد ما اولین کسانی خواهیم بود که به سرمایه‌گذاری در نوار غزه پرداخته و برای ساکنانش بندر، فرودگاه و مناطق صنعتی در کنار گذرگاه‌های کرم ابوسالم و اریتز می‌سازیم و می‌توانیم غزه را به سنگاپور خاورمیانه تبدیل کنیم اما برای اینکه این اتفاق بیفتد باید ساکنان غزه حماس را سرنگون کنند.

لیبرمن جنبش حماس را مسئول اوضاع وخیم اقتصادی در نوار غزه دانست.

در همین راستا، محمود الزهار، از رهبران جنبش حماس در پاسخ به لیبرمن گفت: اگر ما سنگاپور می‌خواستیم با دست خودمان آن را می‌ساختیم و منت هیچ کسی را نمی‌کشیدیم.

وی گفت: اسرای فلسطینی در زندان‌های اسرائیل وجود دارند که به تدریج کشته می‌شوند و با آن‌ها رفتار بدی می‌شود، برای همین مسئله سربازان اسرائیلی که در اسارت حماس هستند به آزادی اسرای فلسطینی مربوط است.

الزهار گفت: ما بیشتر از آنکه به آزادی سربازان اسرائیلی بیندیشیم به آزادی اسرای خود توجه می‌کنیم. مسئله، مسئله بازداشت شدگان است.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل