بازدید 12337

بازتاب جهاني فروش اينترنتي محصولات فولادي توسط ذوب آهن اصفهان

کد خبر: ۶۶۸۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳ 16 February 2017
درج اخبار مربوط به توليدكنندگان فولاد ايران در وبسايت هاي تخصصي  فولاد جهان نشان دهنده اعتماد و احترام فعالان اين صنعت  براي بازيگري كليدي و به سرعت در حال پيشرفت است.  روز دوشنبه 25 بهمن ماه 1395 ، شركت ذوب آهن اصفهان فروش اينترنتي محصولات خود را آغاز نمود .

 اين خبر در اكثر رسانه هاي تخصصي مطرح در دنيا به شكل ويژه اي انعكاس يافته است . متال اكسپرت در گزارشي در اين خصوص مي نويسد" همزمان با توسعه شبكه هاي فروش اينترنتي در اروپا ، ذوب آهن اصفهان نيز به عنوان نخستين شركت توليدكننده فولاد شبكه فروش اينترنتي خود را افتتاح و بهره برداري نمود. 

 سيستمي كه در حدود يكسال توسط متخصصين اين شركت بزرگ ايراني تهيه و تكميل گرديده و دسترسي براي خريد ديجيتالي و مستقيم محصولات عمدتا ساختماني ذوب آهن اصفهان را براي پروژه ها و خريداران نهايي مسير نموده است. احمد صادقي دليل اصلي راه اندازي اين سيستم را دسترسي عموم براي خريد آسان و حذف واسطه ها و كم نمودن فاصله توليدكننده و مصرف كننده نهايي عنوان نموده است.

منابع اين موسسه خبر از توسعه فروش به روش هاي جديد و حتي امكان احداث چنين سيستمي در برخي كشورهاي هدف داده اند كه جايگاه ذوب آهن اصفهان به عنوان يك شركت پيشرو را در ايران و منطقه خاورميانه تثبيت خواهد كرد. بنا بر اطلاع اين وبسايت كه به زبان فارسي است با هدف ارائه به بازار داخلي طراحي شده و هر شخصي كه داراي كارت شناسايي معتبر و كارت بانكي مورد تاييد باشد به راحتي و ظرف چند دقيقه امكان خريد حداقل يك كاميون محصول ( 24 تن ) را خواهد داشت."

موسسه هاي ديگري همچون پلتز و كالانيش ، استيل اوربيس و متال بولتن نيز به درج اخبار مشابه پرداخته اند. احسان دشتيانه معاون بازاريابي و فروش ذوب آهن اصفهان مهمترين دلايل توجه موسسات بين المللي به صنعت فولاد ايران را جايگاه جهاني اين صنعت و رشد سريع همراه با توليد محصولات با كيفيت دانسته و مي گويد " صادرات شمش توليدي ذوب آهن و فولاد خوزستان چه از لحاظ كيفي و چه از نظر قيمت توانسته مشتريان زيادي را به خود جلب نمايد. محصولات  تخت توليدي شركت فولاد مباركه نيز از اعتبار بالاي در جهان برخوردار است و هدف گذاري توليد 55 ميليون تني در سال 1404 حتي اگر به طور كامل عملياتي نگردد ايران را به يكي از كليدي ترين بازيگران صنعت فولاد تبديل مي نمايد كه اين موضوع از چشم فعالان اين صنعت دور نمانده و موسسات بين المللي نيز اخبار بازار ايران را كه براي بسياري از اين افراد مهم و جذاب است را بطور مداوم رصد و منتشر مي نمايند.

دشتيانه معتقد است چه در بازار داخل و چه در بازرهاي بين المللي با اتحاد و هماهنگي امكان خلق ارزش افزوده بالاتري براي شركت هاي ايراني متصور خواهد بود."
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل