بازدید 1988

حمایت ۱۲۰ نماینده مجلس از «جبهه مردمی نیروهای انقلاب»

کد خبر: ۶۶۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷ 16 February 2017
رئیس کمیته نمایندگان مجلس شورای اسلامی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی از حمایت ۱۲۰ نفر از نمایندگان مجلس از این جبهه خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی رئیس کمیته نمایندگان مجلس شورای اسلامی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم، با اشاره به ضرورت تشکیل این جبهه مردمی، اظهار داشت: جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یک حرکت تکامل‌ یافته نیروهای ارزشی دلسوز به انقلاب و نظام اسلامی  است که با استفاده از تجارب گذشته در عرصه‌های سیاسی و انتخاباتی به صورت جدی و فعال حضور پیدا کنند.

وی افزود: دغدغه اصلی جبهه مردمی نیروهای انقلاب حل مشکلات جامعه، خدمت به مردم، حرکت در مسیر انقلاب و ولایت است و این حرکت نو در استقرار انقلاب موثر است.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی به رویکرد این جبهه در ساماندهی اقشار جامعه اشاره کرد و گفت: رویکرد جدیدی که در این جبهه از ابتدا نمایان بوده، این است که از تمامی افراد اعم از نخبگان، مهندسان، کشاورزان، بانوان و ... در قالب کمیته‌هایی دعوت کرده و در حال حاضر نیز این کمیته‌ها فعال هستند.

رئیس کمیته نمایندگان مجلس جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به تشکیل کمیته متبوعش در جبهه، خاطرنشان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز در قالب کمیته‌ای سازماندهی شده‌اند و کسانی که از جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی حمایت کردند، تاکنون نزدیک به 120 نفر هستند که اسامی این  افراد موجود است و همه آنها در قالب یک کمیته سازماندهی شدند.

حجت‌الاسلام میرتاج الدینی افزود: تفاوتی که کمیته نمایندگان با سایر کمیته‌های جبهه دارد، در این است که منتخبان که قرار است در مجمع عمومی جبهه شرکت کنند، حدود 20 تا 25 نفر هستند، اما در ارتباط با کمیته نمایندگان تعداد خاصی وجود ندارد و همه نمایندگانی که از جبهه مردمی حمایت کردند، می‌توانند در این مجمع شرکت کنند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر