بازدید 12042
۱
مصاحبه

جردن باروز:درایران محبوب تر از آمریکا هستم

خوشحالم که شرایطی فراهم شد تا بار دیگر توانستم به ایران بیایم این موضوع به قدری غیرقابل وصف است که باورم نمی شود. کشتی ایران را به خاطر مردم و تماشاگرانش دوست دارم.
کد خبر: ۶۶۸۰۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۱ 16 February 2017
قهرمانی آمریکایی کشتی آزاد المپیک لندن گفت: خوشحالم که شرایطی فراهم شد تا بار دیگر توانستم به ایران بیایم این موضوع به قدری غیرقابل وصف است که باورم نمی شود.

به گزارش تابناک ورزشی، رقابت های جام جهانی کشتی آزاد از صبح امروز در سالن 6 هزار نفری امام خمینی (ره) کرمانشاه آغاز شده است که تیم ملی آمریکا با حضور کشتی گیران شاخص خود از جمله جردن باروز، قهرمان المپیک لندن و کایل اسنایدر، قهرمان المپیک ریو یکی از شاخص ترین تیم های این دوره محسوب می شود.

جردن باروز کشتی گیر تیم ملی کشتی آزاد آمریکا که در نخستین دیدارش در این مسابقات در جدالی حساس و دیدنی با نتیجه نزدیک 2 بر 2 از سد حریف گرجستانی گذشت درباره حضورش در جام‌جهانی کشتی آزاد و اینکه بنظر می رسید بدلیل سیاست های رئیس جمهور کشورش در آستانه از دست دادن این مسابقات بود گفت: در ایران نسبت به کشور خودم محبوب تر هستم.

جردن باروز:درایران محبوب تر از آمریکا هستم

وی ادامه داد: خوشحالم که شرایطی فراهم شد تا بار دیگر توانستم به ایران بیایم این موضوع به قدری غیرقابل وصف است که باورم نمی شود. کشتی ایران را به خاطر مردم و تماشاگرانش دوست دارم.

باروز درباره شرایط کشتی ایران گفت: شرایط کشتی ایران خوب بوده  و هست و الان هم نسبت به قبل خیلی بهتر شده است. به نظرم حسن یزدانی بهترین کشتی گیر حال حاضر ایران است.

دارنده مدال های طلای کشتی آزاد المپیک و جهان در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد بعد از ناکامی در المپیک شرایط روحیه خوبی ندارد عنوان کرد: من پیش از المپیک صاحب فرزند دومم شدم، مسئولیت من در مقابل زندگی خانوادگی و فرزندانم اهمیت دارد و نباید تمام حواسم معطوف به ورزش باشد و باید به زندگی شخصی ام هم رسیدگی کنم.

باروز در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کند بار دیگر بتواند صاحب مدال المپیک شود یا نه تصریح کرد: تمام تلاشم این است که به این هدف برسم، اما نسل کشتی گیران در وزن من تغییر کرده است و کشتی‌گیران جدیدی وارد میدان مبارزه شده اند که انگیزه بالایی دارند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مردم عیرتمند و مهربان ایران با مردم آمریکا هیچ خصومتی ندارند.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان