بازدید 6017
۵

آخرین وضعیت خوزستان در پی خاموشی گسترده

کد خبر: ۶۶۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 16 February 2017
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: در حال حاضر فقط دو خط بی برق در اهواز داریم که همکاران در تلاش هستند تا مشکل این دو خط نیز حل شود و مناطق شیرین شهر و ملی راه نیز که با مشکل بی برقی مواجه هستند برق دار شوند.

به گزارش ایسنا، یدالله حضرتی اظهار کرد: قطعی برق به دلیل مه الودگی اوایل صبح امروز در اهواز رخ داد، خطوط برقی که وارد مدار شده بودند تحت تاثیر مه قرار گرفتند و مجددا از خط خارج شدند.

وی افزود: گاها در برخی از مناطق شاهد فیوز سوزی هایی هستیم که خانه‌ها تک یا دو فاز شده‌اند اما همکاران در همه مناطق در تلاش هستند تا شرایط را به حالت عادی بازگردانند. در خارج از اهواز در یکی از خطوط حمیدیه نیز با اشکالاتی مواجه هستیم که امیدواریم با تلاش‌های انجام شده مشکل برق این خط نیز حل شود و مردم این منطقه نیز برق دار شوند.

وی گفت: تیم های عملیاتی بر روی خطوط مشغول به کار هستند و به دلیل اینکه اشکالات در خطوط به دلیل مه صبحگاهی متفاوت است نمی توان زمان دقیق رفع اشکالات را اعلام کرد، اما همکاران در تلاش هستند تا در سریعترین زمان ممکن برق همه مناطق اهواز را وصل کنند.

حضرتی با اشاره به مشکلات به وجود آمده و قطعی برق در بیشتر مناطق اهواز در شب گذشته عنوان کرد: شب گذشته حدود 60 درصد مناطق اهواز با مشکل قطعی برق مواجه شدند اما تا ساعت 1 بامداد مشکل برق بسیاری از مناطق حل شد و تنها 10خط با قطعی برق مواجه بودند.

وی ادامه داد: از ساعت 2 بامداد به دلیل به وجود آمدن مه و افزایش رطوبت بسیاری از خطوطی که برقدار شده بودند با مشکل مواجه شدند و برق آنها از مدار خارج شد.

حضرتی خاطر نشان کرد: اگر نقاطی در اهواز با بی برقی مواجه هستند می توانند با شماره 121 تماس بگیرند و تیم های عملیاتی را از قطعی برق مناطق خود آگاه سازند تا این تیم ها با حضور در محل مشکل برق را حل کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۵
جناب حضرتی گزارش دادن بدرد نمیخورد این موضوع را از قبل باید پیش بینی و مدیریت میکردید.اگر این اتفاقات در تابستان رخ دهد چه حرفی برای گفتن دارید؟؟
آیا نمی شود چیزی مثل چتر از مواد عایق بالای سر این تاسیسات نصب کرد
اولا چرا به مردم احترا گذاشتهنمیشه آقای حضرتیمگر در برنامه زنده تلوزیونی شخص حضرتعالی در جواب گوینده خبر خوزستان اعلام نکردید که پیشبینی بارندگی هفته آینده انجام شده و هیچ گونه قطعی برقی وجود نداره خواهش میکنم به شعور مردم احترام بزارید تلفن121 هم یه نفر یا دونفر اپراتور گذاشتید کل شهر رو ساپورت کنه اصلا خط کلا مشغوله اگر هم بگیره میگه 120 نفر در صف انتظار هستنددکترچمران میگه به من میگویندتقوا از تخصص بالاتر است منبه شخصه قبول دارم ولی میگویم کسی که تخصص ندارد و مسعولیتی میپذیرد بی تقواست
دو خط یعین چند خانواده...پیش از این چند خانواده دچار بی برقی، بی ابی و بی ارتباطی بودند؟!
پیش بینی وضع برق اهواز اکثر اوقات برق اهواز خاموش در برخی اوقات همراه با روشنایی و رفت وبرگشت برق
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل