بازدید 9584

پلمب 3 مطب غیرمجاز دندانپزشکی در اردبیل

کد خبر: ۶۶۸۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۴ 16 February 2017
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل از برخورد با متخلفان دندانپزشکی و دندانسازی و پلمپ سه مطب غیرمجاز طی هفته جاری در اردبیل و گرمی خبرداد.
 
به گزارش ابتکار، حسین نجف‌زاده مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: براساس گزارش‌های مردمی و بازرسان معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی 2 واحد دندانسازی و دندانپزشکی غیرمجاز در اردبیل که دارای سوابق مکرر بوده و حتی منجر به آسیب جسمی نیز به شهروندان شده بودند طی دستور موقت شعبه هفتم ویژه بهداشت تعزیرات حکومتی تعطیل و پرونده مربوطه نیز در نوبت رسیدگی و صدور حکم قطعی قرار گرفت.
 
وی همچنین از اجرای کامل حکم قطعی تعطیلی و ضبط تجهیزات یک مطب دندانپزشکی غیرمجاز در شهرستان گرمی خبرداد و گفت: برخورد جدی با افرادی که با تأسیس مطب پزشکی و دندانپزشکی غیرمجاز سلامت شهروندان را به خطر می اندازند در دستور کار تعزیرات حکومتی استان قراردارد.
 
وی افزود: به موجب قانون ایجاد هرگونه مؤسسه پزشکی غیرمجاز توسط اشخاص فاقد صلاحیت جرم بوده و مجازات تعطیل موسسه و ضبط همه وسایل مؤسسه به نفع دولت، جریمه نقدی تا 10 میلیون ریال، اعلام نام متخلفان در جراید و صدور حکم زندان از شش ماه تا یکسال برای آنها توسط شعب تعزیرات حکومتی قابل اعمال است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار