بازدید 9460
۲

گوشی همراه محبوب دوباره متولد می‌شود

کد خبر: ۶۶۷۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۳ 16 February 2017
به گزارش ایسنا به نقل از گاردین، شایعه شده است که یک تولیدکننده فنلاندی پرفروش‌ترین تلفن همراه جهان را دوباره تولید و عرضه خواهد کرد.
 
 گوشی همراه محبوب دوباره متولد می‌شود
 
هفده سال پس از آنکه این گوشی برای اولین بار عرضه شد، گزارش شده که نوکیا ۳۳۱۰ در راه بازگشت است. یک تولیدکننده فنلاندی به نام HMD Oy Global با در دست داشتن حق انتشار انحصاری بازار برای برند، ظاهرا برنامه دارد یک مدل بهسازی‌شده از این گوشی کلاسیک را در پایان ماه فوریه عرضه کند.

نسخه اصلی نوکیا ۳۳۱۰ در سال ۲۰۰۵ بازنشسته شد و در آن زمان با توجه به ادعای نوکیا، ۱۲۶ میلیون نسخه از این گوشی فروخته شده بود که آن را پرفروش‌ترین تلفن همراه در جهان کرد.

بر اساس گزارش‌ها، این تلفن در ابتدا تنها برای مصرف‌کنندگان اروپایی و آمریکای شمالی در دسترس بوده و هزینه‌ای معادل ۵۹ یورو خواهد داشت که به طور قابل توجهی کمتر از قیمت اصلی آن در سال ۲۰۰۰ و برابر ۱۲۹ پوند است.

در حال حاضر اطلاعات بیشتری وجود ندارد مبنی بر اینکه نسخه جدید چه اندازه مشابه نسخه اصلی است، نسخه‌ای که با طول عمر باتری فوق‌العاده، فناناپذیری و بازی اعتیادآور مارپیچش عرضه شده بود.

با انتشار این خبرها مبنی بر عرضه دو مرتبه نوکیا ۳۳۱۰، نظرات متفاوتی مطرح شده، برخی از بازتولید این گوشی نوستالژیک ذوق‌زده‌اند و از طرفی برخی نیز معتقدند بهتر است آنچه مربوط به گذشته است را به حال خود گذاشت.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
هنوز بهترین گوشه موبایل ساده است
حتما فردا میخواد نشون بده که مردم از چند روز قبلش پشت فروشگاه صف کشیدن!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر