بازدید 11729

پیشنهاداجباری شدن صندلی کودک درخودروها

کد خبر: ۶۶۷۸۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۸ 15 February 2017
مدیر مرکز تحقیقات علوم اعصاب شفا با تاکید بر اهمیت استفاده از صندلی کودکان در خودور گفت: استفاده از صندلی ها مخصوص برای کودکان از 80درصد خسارات ناشی از تصادفات رانندگی می کاهد.

به گزارش ایرنا، علی گرجی روز چهارشنبه درحاشیه گردهمایی بین المللی ایمنی راه ها و سومین گردهمایی نورو (مغز) تروما درجمع خبرنگاران با بیان این که منشا بسیاری از سرع مقاوم به درمان و سردرد مقاوم ناشی از ضرباتی است که در کودکی به سر بیمار خورده است، افزود:95 درصد این دردها قابل درمان نیست.

وی با اعلام این ضربات به سر درمان جبران پذیر نیست،‌ اظهارکرد: درمان نشدن این بیماری‌ها موضوع پیشگری از ضربات به سر را بیش از پیش مهم کرده است.

گرجی درباره آمار فوتی های ناشی ازتصادفات رانندگی در9ماه گذشته،‌ بیان داشت:‌ ازاین میزان حدود 3 هزار نفر کودک زیر هشت سال بودند.

وی با اعلام این که سالانه هفت درصد تولید ناخالص ملی هزینه خسارات ناشی از سوانح و حوادث می شود، ادامه داد: پیشگیری از سوانح از بسیاری از خسارات جلوگیری می کند.

گرجی با اشاره به نزدیکی تعطیلات آخرسال و عید نوروز گفت: هرساله 29 اسفندماه و 13 فرودین ماه شاهد بالاترین میزان مرگ و میر تصادفات جاده ای هستیم که حدود یک هزار نفر جانشان را از دست می دهند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر