بازدید 3539
۱

ارجاع پرونده معلم کرمانی به هیئت تخلفات اداری

کد خبر: ۶۶۷۷۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶ 15 February 2017
در پی وقوع یک فقره تنبیه بدنی دانش آموز کرمانی در چند روز گذشته، با دستور وزیر آموزش وپرروش، معلم متخلف کرمانی آماده به خدمت شد و پرونده آن به هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری جهت بررسی ارجاع شد.
 
ارجاع پرونده معلم کرمانی به هیئت تخلفات اداری 

به گزارش ایسنا، در خصوص ارتکاب تخلف تنبیه بدنی یکی از دانش آموزان استان کرمان و با پیگیری های به عمل آمده و نظر به آثار سوء اجتماعی و اداری ناشی از عمل معلم و به لحاظ تضرر معنوی و آسیب به سرمایه اجتماعی جامعه فرهیخته فرهنگیان و نظام تعلیم وتربیت، در راستای اعمال ماده 13 قانون رسیدگی به تخلفات اداری، با دستور دکتر دانش آشتیانی وزیر آموزش وپرورش معلم مورد نظر آماده به خدمت شد.

بر اساس گزارش مرکزاطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، پرونده اتهامی معلم موردنظر جهت بررسی و صدور حکم در هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری آموزش وپرورش تحت رسیدگی می باشد و به محض اتمام مراحل قانونی و صدور رأی نتیجه به اطلاع عموم خواهد رسید.

گفتنی است؛ از آنجایی که تنبیه بدنی آثار سوئی در بر دارد و از آسیب هایی است که بهداشت روانی دانش آموز را در فرایند یاددهی و یادگیری دچار اخلال می کند؛ بنابراین هرگونه تنبیه بدنی براساس قوانین و مقررات نظام آموزش وپرورش ممنوع است.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
تضرر معنوی و آسیب به سرمایه اجتماعی جامعه فرهیخته فرهنگیان و نظام تعلیم وتربیت، از یکایک مغلمان و کادر اداری به هوا بلند است همه رو که نمیشه اخراج کرد و هیئت تخلفات فرستاد. کاسه رو سر این بدبخت میشکونن!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان