بازدید 7064
مهرعلیزاده در گفت‌وگو با «تابناک»؛

جریانات سیاسی سعه صدرشان را بالا ببرند/ کاندیدای ریاست‌جمهوری نمی‌شوم

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 84 در عین حال تأکید کرد: جریانات سیاسی باید برای تحکیم انسجام داخلی، علاوه بر بالا بردن ظرفیت های درونی خود، باید با سعه صدر بیشتری اقدامات انتخاباتی خود را انجام دهند و برای موفقیت تلاش کنند، اگر هم در این راه توفیقی نیافتند، با هدف اعتلای بیشتر کشور به دنبال انسجام بیشتر در کشور باشند.
کد خبر: ۶۶۷۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸ 16 February 2017
معاون رئیس جمهور دولت اصلاحات با تأکید بر اینکه انتخابات سال 96 باید به صحنه همدلی و وحدت در کشور تبدیل شود، درباره احتمال کاندیداتوری اش در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نیز گفت: در حال حاضر بنایی برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 96 به عنوان کاندیدا ندارم.

«محسن مهرعلیزاده» در گفت و گو با خبرنگار «تابناک»، با تأکید بر اینکه انتخابات سال آینده بار دیگر به صحنه «وحدت ملی» تبدیل خواهد شد و جریانات و چهره‌های سیاسی در کنار مردم باز هم پاسخ دشمنان نظام را خواهند داد، اظهار کرد: بی گمان در اوضاع کنونی که در آستانه انتخابات ریاست‎جمهوری سال 96 قرار داریم، ایجاد وحدت و انسجام ملی در کشور، ضروری و لازم است.

وی افزود: تجربه نشان داده که ملت ایران هیچ‎گاه در دسته‎بندی و گروه‌بندی‌های سیاسی وارد نمی‌شوند و تنها در مسیری حرکت می‎کنند که اعتلای کشور در گرو آن باشد. این مسأله همواره در انتخابات مختلف به منصه ظهور رسیده و مردم در انتخابات پیش روی هم بار دیگر در این مسیر حرکت خواهند کرد.

این فعال سیاسی اصلاح‎طلب تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان نظام جمهوری اسلامی، تلاش می کنند با کوبیدن بر طبل اختلافات، نقشه های خود را در کشور ما پیاده کنند، مسئولان و جریانات سیاسی ـ که اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران را دوست دارند ـ باید با قاطعیت جلوی چنین حرکت هایی بایستند.

وی ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگر، کشور نیازمند یکپارچگی و وحدت است؛ بنابراین، باید باید در این راه همچون گذشته گام های جدی و اساسی در راه استحکام وحدت موجود در کشور برداشت؛ پس مردم، مسئولان و سیاسیون باید با کمک یکدیگر این هدف مهم را به سرانجام برسانند.

مهرعلیزاده تأکید کرد: بدون شک در این راه نقش مسئولان کشورمان نیز بیش از دیگران است و آنها باید در راستای ایجاد وحدت در کشور تمامی اقدامات لازم را انجام دهند و با جدیت در عرصه خدمت به مردم وارد عمل شوند تا معیارهای لازم در جهت ایجاد وحدت در کشور به بهترین شکل ممکن ایجاد شود.

وی خاطرنشان کرد: داشتن سعه صدر در میان جریانات سیاسی، یکی از مهم‌ترین معیارهایی است که در جهت تقویت انسجام داخلی و انجام اقدامات در خارج از کشور تأثیرگذار است.

کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری سال 84 در عین حال تأکید کرد: جریانات سیاسی باید برای تحکیم انسجام داخلی علاوه بر بالا بردن ظرفیت های درونی خود باید با سعه صدر بیشتری اقدامات انتخاباتی خود را انجام دهند و برای موفقیت تلاش کنند، اگر هم در این راه توفیقی نیافتند، با هدف اعتلای بیشتر کشور به دنبال انسجام بیشتر در کشور باشند.

مهرعلیزاده که در سال 84 یکی از کاندیداهای جریان اصلاحات بود از تصمیم خودش برای عدم کاندیداتوری در انتخابات پیش رو هم سخن گفت.

وی درباره حضور خود در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری به عنوان نامزد انتخاباتی تصریح کرد: هنوز صحبتی با بنده در این باره نشده است و فعلا هم بنایی برای حضور در انتخابات ندارم و تصمیمی در این باره نگرفته ام.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر