بازدید 2678

اعلام جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

کد خبر: ۶۶۷۷۱۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 15 February 2017
وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی حدفاصل روزهای چهارشنبه (۲۷ بهمن‌ماه) تا شنبه (۳۰ بهمن‌ماه) را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، براین اساس تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه تا ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

همچنین تردد انواع وسائل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۳ روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

وسائل نقلیه سنگین در طول این روزها محدودیت‌هایی خواهند داشت براین اساس تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس ممنوع است. در محور هراز نیز در کنار ممنوعیت تردد تریلر، تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۸ تا ۲۲ روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

در محور فیروزکوه نیز تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۲ روز جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.

وزارت راه و شهرسازی ۱۴ محور را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده است. براین اساس محورهای شمشک به دیزین، رامیان به شاهرود، پونل به خلخال، سروآباد به پاوه، گنج‌نامه به تویسرکان، سی‌سخت به پادنا، نیک‌شهر به زرآباد، بستک به خمیر، کیاسر به دامغان، رودبار به قلعه گنج، رودبار به کهنوج، سقز به مریوان، شیراز به جهرم و بندر لنگه به خمیر مسدود خواهند بود.

چهارمحور آزادراه تهران – قم – چالوس – هراز و فیروزکوه نیز به دلیل عملکرد کارگاه جاده‌ای در بعضی از کیلومترها با محدودیت ترافیکی مواجه هستند.

وزارت راه و شهرسازی وضعیت تردد در جاده‌های کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرده که براین اساس آزادراه کرج به تهران با ثبت بیش از ۱۱۱ هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده کشور بوده است. پس از آن آزادراه‌های کرج به قزوین، تهران به کرج و قزوین به کرج قرار داشته‌اند و محورهای ارتباطی پایتخت به پاکدشت، ساوه، شهریار و قم نیز در رتبه‌های بعدی مسیرهای پرترافیک در ۲۴ ساعت گذشته جای گرفتند.

روز گذشته سازمان راهداری کل کشور اعلام کرد: با توجه به پیش‌بینی بارش سنگین برف در دامنه‌های دو رشته‌کوه زاگرس و البرز مسافران از برنامه‌ریزی برای سفرهای غیرضروری خودداری کنند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل