بازدید 2376
عزیزی در نطق میان دستور:

باید فکری به حال نظام پولی و مالی کشور کنیم

نماینده مردم شیروان در مجلس با انتقاد از سیستم نظام پولی و مالی کشور گفت: تا کی باید بالاترین نرخ بهره بانکی از آن ما باشد.
کد خبر: ۶۶۷۷۰۷
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰ 15 February 2017
عبدالرضا عزیزی نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی در نطق‌میان دستور مجلس با اشاره به اینکه باید برای مشکلات کشور چاره‌ای اندیشید، عنوان داشت:‌ نظام پولی و مالی در کشور  بیش از 100 سال قدمت ندارد و روزی نیست که خبر از اختلاس جدید به گوش نرسد.

وی با انتقاد از سیستم ارزش پولی کشور گفت: ما می‌توانیم سرزمین‌مان را از جنگ نظامی نجات دهیم اما از جنگ اقتصادی نمی‌توانیم نجات بدهیم.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ ارزی و لزوم توجه به این حوزه یادآور شد: حضور فعال دراین عرصه لازم است و اگر حضور در این عرصه مهم‌تر از هشت سال دفاع مقدس نباشد، کمتر نیست.

وی ادامه داد: ‌ارزش پول در اسلام ثابت است، در اسلام وام کم بهره و پربهره نداریم بلکه در اسلام قرض‌الحسنه مطرح است و ربا جایز نیست.

عزیزی با انتقاد از وام‌های پربهره در کشور و نرخ سود بانکی گفت: تا کی باید بالاترین نرخ بهره بانکی از آن ما باشد؟! تا کی مراجع بگویند که ربا تار و پود جامعه را در برگرفته است؟
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر