بازدید 2733

طرح دوفوریتی تأمین امنیت اجتماعات در دستور کار قرار گیرد

رئیس مجلس در پاسخ به درخواست نماینده مردم تهران در صحن علنی مجلس درباره تسریع در اعلام وصول طرح دو فوریتی تأمین امنیت اجتماعات گفت: طرح‌های دوفوریتی سر موقع رسیدگی می‌شود.
کد خبر: ۶۶۷۶۶۴
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵ 15 February 2017
به گزارش خانه ملت، مصطفی کواکبیان در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 27بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در اخطاری با استناد به اصل 27 قانون اساسی درباره طرح دو فوریتی تأمین امنیت اجتماعات گفت: متاسفانه تفسیرهایی در چند روز اخیر در برخی رسانه ها علیه این طرح مطرح شده که این رسانه ها خودشان ضد آزادی هستند و قطعا مواردی که از سوی آنها مطرح شده به طرح مذکور هیچ ارتباطی ندارد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند که اجتماعاتی که به صورت قانونی برگزار می شوند باید بدون منع و مشکل برگزار شود و اقدامات برخی عناصر خودسر که موجب برهم خوردن این جلسات می گردد را باید رفع کرد.

وی افزود: براساس ماده 165 آیین نامه داخلی مجلس طرح دو فوریتی تامین امنیت اجتماعی باید در دستور کار قرار گیرد و برخلاف اظهاراتی که مطرح می شود که این طرح را اصلاح طلبان ایجاد کرده اند باید بگویم در میان نمایندگانی که این طرح را امضا کرده اند افراد غیر اصلاح طلب نیز وجود دارد.

دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: با توجه به اینکه ما در هفته آینده بحث بودجه و استیضاح وزیر راه را در دستور کار داریم نمایندگان امروز اولویت بندی جدیدی را برای بررسی طرح ها و لوایح ایجاد کردند اما قطعا طرح های دو فوریتی سر موقع رسیدگی می شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی